لزوم همکاری همه نهادها برای  توسعه فضای سبز اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است که همه نهادهای استان برای حفظ و توسعه فضای سبز شهر اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی و همه کسانی که به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند تا حافظ ایمنی سلامت مردم باشند، اظهار کرد: همچنین از مدیریت شهری اصفهان به دلیل همراهی با دانشگاه علوم پزشکی در راستای تأمین شرایط موردنیاز برای حفظ سلامت شهروندان قدردانی می‌کنم و در جلسه روز گذشته، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اذعان داشتند که همکاری هیچ نهادی به اندازه شهرداری با دانشگاه در پیشگیری از شیوع این بیماری تأثیرگذار نبوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان اصفهان نیز در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری همراهی جدی داشتند، اظهار امیدواری کرد که در ادامه نیز از این همراهی برخوردار باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از دستگاه قضائی استان اصفهان به دلیل نظارت جدی و ویژه بر فعالیت اماکن و همچنین مقابله با احتکار کالاهای موردنیاز این روزهای مردم گفت: در این بازه زمانی باید از زحمات کارگرانی که به کاشت گل و درخت می‌پردازند و چهره شهر را زیباتر می‌کنند قدردانی کنیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته درختکاری اظهار کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۴۰۰ هکتار فضای اکولوژیک در شهر اصفهان وجود دارد که از این میزان تولیت سه هزار و ۷۰۰ هکتار با شهرداری اصفهان است و با توجه به وضعیت آلودگی همه باید همراهی و همکاری داشته باشند تا بتوان این فضا را افزایش داد.

کد خبر 412906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.