فراخوان جذب پزشک و پیراپزشک داوطلب مقابله با کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری جامعه، طی فراخوانی از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران داوطلب برای فعالیت در مرکز تماس ۴۰۳۰ مقابله با کرونا دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛

فراخوان جذب پزشک و پیراپزشک داوطلب علیه کرونا منتشر شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان با هدف ارتقای فرهنگ جامعه در خصوص توسعه خدمات و آموزش ساختارمند افراد، خانواده و جامعه، طی فراخوانی از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران داوطلب برای فعالیت در مرکز تماس ۴۰۳۰ مقابله با کرونا دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، محمد نصیری افزود: جمعیت هلال احمر طی فراخوان جذب داوطلب برای مرکز تماس ۴۰۳۰ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از میان پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران برای کمک به مردم و پاسخگویی به سووال ها در باره ویروس کرونا به صورت غیرحضوری (آنلاین) دعوت به همکاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از داوطلبانی که علاقه‌مند به همکاری با جمعیت هلال احمر در این برنامه ملی هستند، درخواست می‌شود با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.corona.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام فعالیت داوطلبانه اقدام کنند.

#کرونا_ویروس_جدید

کد خبر 412897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالی CA ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    من میخوام داوظلب حلال احمر باشم عالی
  • مهنازامیدی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 2
    سایت برا ثبت نام باز نمیشه کارشناس پرستاری هستم