ضدعفونی معابر شهر اصفهان با ۲۵ اکیپ ویژه

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از صبح امروز(یکشنبه) معابر این کلانشهر برای مقابله با شیوع ویروس مسری کرونا توسط ۲۵ اکیپ ویژه ضدعفونی می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر اصفهان ۲۵ اکیپ با تانکرهای چهار هزار لیتری، دو هزار لیتری و یکهزار و ۳۰۰ لیتری حاوی مواد ضدعفونی کننده آماده شده تا معابر به خصوص مکان‌های پر تردد که امکان آلودگی بیشتری دارد را ضدعفونی کنند.

وی افزود: از جمله محل‌های مهم که باید ضدعفونی شود، فضاهای پر تردد شهر از جمله روبه‌روی بیمارستان‌ها، ادارات، درب بانک‌ها، ورودی و داخل بازارها، مکان‌های اداری عمومی و پاساژها است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه عملیات گندزدایی را به صورت مهپاش املاح ضدعفونی انجام می‌دهند و این فرایند مستمر در شهر اصفهان ادامه پیدا خواهد کرد.

ساکتی گفت: پیش از این نیز اقداماتی از جمله ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی شهر، ماشین‌آلات حمل و جمع‌آوری زباله و خودروهای خدمات شهری آغاز شده و روزانه ادامه دارد تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس واگیردار را از بین بریم.

وی ادامه داد: ضدعفونی معابر در مناطق ۱۵ گانه شهر انجام می‌شود، اما در هسته مرکزی شهر و در محل‌هایی که مطب پزشکان و بیمارستان‌ها واقع شده از جمله خیابان‌های شمس‌آبادی، عباس‌آباد، چهارباغ و آمادگاه به صورت ویژه انجام می‌شود.

کد خبر 412894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.