راه‌اندازی ایستگاه ثابت ضدعفونی تاکسی/اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا

در این بسته خبری از توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد تا توجه ویژه شهرداری قم برنامه‌های به نشاط اجتماعی و ضدعفونی معابر نوش آباد با همکاری تشکل های مردمی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۴ منطقه شهرداری مشهد خدمات الکترونیکی دریافت می‌کنند

شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فروردین ماه سال آینده خدمات مناطق ۱۰، ۱۱، ۹ و یک مشهد الکترونیکی می‌شود.

توزیع مواد ضدعفونی کننده در مراکز پرتو شهرداری تهران

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ایمن سازی محیط مراکز پرتو از تهدید ویروس کرونا با توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در میان بهره برداران این مراکز خبر داد.

توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد

محمد رضا شفیعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری استان توسعه و تجهیز می‌شود.

راه‌اندازی ایستگاه ثابت ضدعفونی تاکسی در تبریز

برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایستگاه ثابت ضدعفونی تاکسی توسط شهرداری تبریز راه اندازی شد.

توجه ویژه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های شهرداری قم

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم بر بازبینی طرح‌ها و برنامه‌های ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم با توجه به شیوع بیماری‌های واگیردار در سطح کشور تاکید کرد و گفت: برنامه‌های نوروزی شهرداری قم با هدف افزایش نشاط اجتماعی دنبال می‌شود.

ضدعفونی معابر نوش آباد با همکاری تشکل‌های مردمی

مهدی کدخدایی، مدیر خدمات شهری شهرداری نوش‌آباد از آغاز عملیات ضدعفونی کردن معابر اصلی و فرعی با مشارکت تشکل‌های مردمی شهر خبر داد.

بهره‌برداری از موزه اسناد تاریخی شهرداری اراک

موزه اسناد تاریخی شهرداری اراک همزمان با یکصدمین سالگرد تأسیس شهرداری اراک در منزل تاریخی محسنی اراکی به بهره‌برداری رسید.

بودجه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای مقابله با کرونا

قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان از اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد.

اقدامات انجام شده کارگروه سلامت شهرداری قزوین برای جلوگیری از کرونا

وحید مقدم، رئیس کارگروه سلامت شهرداری قزوین گفت: به منظور آگاه سازی شهروندان از راه‌های پیشگیری شیوع ویروس کرونا، اطلاع رسانی همچنان در حال انجام است و اقلام و فضاهای تبلیغاتی و هشداردهنده افزایش پیدا می‌کند.

مصدومیت ۷ نفر در تایباد بر اثر ترکیدگی تانکر سوخت

علی حسینی، مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری تایباد گفت: ساعتی پیش هفت نفر بر اثر ترکیدگی یک تانکر سوخت در این شهر مصدوم و برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شدند.

کد خبر 412880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.