۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
ضدعفونی بوستان‌های گناباد

شهردار گناباد از ضدعفونی بوستان‌ها و مراکز تجمع این شهر برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهران حسین‌زاده با اشاره به اقدامات این شهرداری در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران برای این موضوع در شهرداری گناباد تشکیل و به صورت مرتب جلسات برگزار و موارد مورد نیاز تهیه می‌شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های واصله از وزارت کشور نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی بر اساس امکانات موجود شهرداری اقدام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار گناباد تصریح کرد: اقلام مورد نیاز از قبیل موتور سمپاش و سمپاش دستی، لباس‌ها و تجهیزات مخصوص، مواد ضد عفونی جهت مقابله با گسترش کرونا ویروس تهیه شده و پس از تجهیز اکیپ‌های ضدعفونی تمامی بوستان‌ها شامل وسایل بازی و نیمکت‌ها و سرویس‌های بهداشتی، پایانه مسافربری و ساختمان شهرداری گناباد ضد عفونی شده است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در روزهای گذشته آغاز شده اقدامات تکمیلی با استفاده از تجهیزات جدید، روش‌های اصولی و با افزایش تعداد اکیپ‌ها موارد اصولی بهداشتی انجام می‌شود و سلامت شهروندان از اولویت‌ها است.

وی تاکید کرد: سلامت شهروندان و ارتقا شاخص‌های بهداشتی از طریق پیشگیری و با استفاده از راه کارهای چون ضدعفونی کردن اماکن عمومی یک موضوع بسیار مهم بشمار می‌رود که در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار گناباد اظهار کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه بنرهایی در سطح شهر نصب و آموزش‌های لازم به شهروندان داده شده و با نصب برچسب‌هایی در محل‌هایی که امکان وجود یا گسترش ویروس وجود داشته هشدارهای لازم داده شده است.

حسین‌زاده با اشاره به آمادگی شهرداری گناباد جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گناباد در خصوص مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد: نباید زحمات پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و شبانه روز به بیماران ارائه خدمت می‌کنند نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به جایگاه‌های CNG این شهر که محل تردد مسافران و مردم است، خاطرنشان کرد: شهرداری گناباد دست زدن به نازل‌ها در جایگاه‌های CNG شهرداری گناباد را ممنوع کرده است.

شهردار گناباد اضافه کرد: در راستای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تمامی عملیات اختصاصی در جایگاه‌های CNG توسط اپراتور انجام می‌شود و شهروندان باید از دست زدن به نازل باید خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 412846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.