دفن پسماندهای کرونایی/اتوبوس‌های قزوین رایگان شد

در این بسته خبری از آغاز تولید آسفالت گرم در تبریز تا پرداخت نخستین یارانه صرفه جویی مصرف سوخت به مترو شیراز و ضدعفونی کرمانشاه با ۳۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پسماندهای کرونایی

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم برای بی خطر سازی محصولات مصرفی برای مقابله با این ویروس و دفن آنها هستیم.

آغاز تولید آسفالت گرم

بابک شریفی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر مصالح و قیر لازم برای تولید آسفالت در کارخانجات سازمان، جهت اجرای طرح استقبال از بهار موجود است.

ضدعفونی تاکسی‌های اراکی

حجت‌الله مرادی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای طرح ضدعفونی تاکسی‌ها در این شهر خبر داد.

دورکاری ۳۰ درصد از کارکنان شهرداری تهران

دستورالعمل اجرایی کار از راه دور کارکنان شهرداری تهران از سوی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران ابلاغ شد که بر اساس آن حداکثر ۳۰ درصد از نیروهای شاغل این نهاد، دورکار می‌شوند.

لغو مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری مشهد

محمد رضا کلائی، شهردار مشهد در توئیتی از لغو مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری مشهد تا پایان سال خبر داد.

۳۵ خودرو در کرمانشاه، شهر را ضدعفونی می‌کنند

غلامرضا رضایی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: نزدیک به ۳۵ خودرو سبک و سنگین که دارای مخزن آب هستند، کار ضدعفونی کردن شهر در برابر ویروس کرونا را انجام می‌دهند.

ساماندهی صنوف در دستور کار شهرداری شهرکرد

سید رضا هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: ساماندهی صنوف تخصصی به صورت اولویت دار در دستورکار این سازمان قرار دارد.

پرداخت نخستین یارانه صرفه جویی مصرف سوخت به مترو شیراز

حسن مرادی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان در نخستین مرحله پرداخت یارانه صرفه جویی مصرف سوخت، به قطار شهری شهرداری شیراز پرداخت شد.

چهار هزار و ۵۵۴ مورد مأموریت آتش نشانی رشت

شهرام مؤمنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش نشانان و تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی در ۱۱ ماه گذشته به چهار هزار و ۵۵۴ مورد مأموریت اطفای حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی اعزام شدند.

خدمات اتوبوسرانی شهرداری قزوین رایگان شد

حسین علیجانی، رئیس اطلاع رسانی کارگروه سلامت شهرداری قزوین از رایگان شدن تمامی خدمات اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد.

کد خبر 412838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.