۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
مصاف شهرداری ابهر با کرونا

معاون خدمات شهری شهردار ابهر از آغاز ضدعفونی اماکن عمومی ابهر به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد شاه‌محمدی از ضدعفونی فضاهای عمومی شهر ابهر با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطوح قابل دسترس شهروندان خبر داد اظهار کرد: در همین راستا با اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته، ضدعفونی و گندزدایی روزانه ساختمان ترمینال، شورای شهر، مراکز اداری و خدماتی، پارک‌ها و مراکز تفریحی، پمپ بنزین و سی‌ان‌جی‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، غسال‌خانه‌ها و گرم‌خانه شهرداری ابهر انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی شهر ابهر چند روزی است که آغاز شده، گفت: این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل همه مکان‌های عمومی و معابر بر اساس تأکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار ابهر خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها بر این است که فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا مردم بتوانند بدون هیچ‌گونه نگرانی، با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

شاه‌محمدی با تاکید بر این‌که برای حفظ سلامتی شهروندان باید با همکاری یکدیگر و تلاش شبانه‌روزی با ویروس کرونا مقابله کنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری سلامت و احساس امنیت شهروندان است.

وی آموزش را یکی از راهکارهای اساسی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوره‌های آموزشی برای کارکنان، کارگران و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری و تخصیص فضاهای تبلیغاتی شهر به پیام‌ها و هشدارهای بهداشتی نیز به طور مستمر انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار ابهر از ساماندهی و کنترل فعالیت دست‌فروشان در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: از شهروندان نیز درخواست می‌شود، مایحتاج شب عید و مواد غذایی را از مراکز بهداشتی و دارای مجوز تهیه کنند.

شاه‌محمدی با اشاره به به تمایل خانواده‌ها جهت خرید ماهی قرمز در ایام پیش رو و بیماری‌های مشترک قابل انتقال به انسان، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که ماهی قرمز را از فروشگاه‌های آکواریومی دارای مجوز از شبکه بهداشت و دامپزشکی تهیه کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 412837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.