نمیدانم نیمه دوم چه اتفاقی افتاد

چهارصد و هفدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " تساوی به درد نخور " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به داربی اصفهان دارد. شهرآورد اصفهان با تقسیم امتیازات خاتمه پیدا کرد که این تساوی در بدترین موقع برای دو تیم رقم خورد. سپاهانی‌ها که بشدت نیاز به پیروزی در این دیدار داشت در پایان نتیجه بهتر از تساوی نتوانستند کسب کنند. این تقسیم امتیازات نه برای سپاهان کارساز شد و نه تأثیری برای ذوب آهن داشت.

"نمی دانم نیمه دوم چه اتفاقی افتاد " عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های مهدی کیانی کاپیتان سپاهان دارد.

کیانی ضمن معذرت خواهی از هواداران سپاهان عنوان کرد که ما در نیمه دوم تمرکز کافی را نداشتیم، و نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که اعضای تیم در این مدت اصلاً تمرکز نداشتند، همه تلاش خود را کردیم که به چیزی جز بازی فکر نکنیم، اما نشد و شرایط تأثیرگذار بود.

" دربی بی روح بود، مثل یک بازی دوستانه " عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن پس از دربی دارد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفته دربی اصفهان یک روز بی روح برای فوتبال بود و دیداری که انجام شد مانند یک بازی دوستانه بود.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 412835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.