اجرای مرحله دوم ضدعفونی اماکن عمومی یاسوج

شهردار یاسوج گفت: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: مرحله اول ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی شهر یاسوج روزهای پنجشنبه و جمعه توسط چند اکیپ اجرا شد.

وی اضافه کرد: مبارزه با بیماری کرونا عزم همگانی می‌طلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری یاسوج مبارزه با این ویروس واگیردار است و تا عادی شدن اوضاع محور اصلی فعالیت‌های شهرداری مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری است.

مقدم تاکید کرد: بنا بر اظهارات متولیان سلامت، بخش زیادی از استرس و فشار روانی این بیماری کاذب است و البته همین موضوع کمک کرده تا مردم اصول پیشگیری را بهتر رعایت کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های عمومی شهر یاسوج از ساعت ۱۵ روز شنبه توسط اکیپ‌های شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت استان و تیپ ۴۸ فتح اجرا می‌شود.

شهردار یاسوج عنوان کرد: همه نمایشگاه‌های عیدانه، بهاره و سایر محل‌هایی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی ملغی خواهند شد.

نستهن مقدم تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در آموزش مردم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی دارند و بر همین اساس نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مرکز بهداشت استان از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی اظهار کرد: کلیه سازمان‌های تابعه شهرداری از جمله آتش‌نشانی، سازمان پسماند، سازمان فضای سبز و سایر معاونت‌های شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

شهردار یاسوج عنوان کرد: حفظ آرامش مردم و روحیه بالای جامعه مهمترین عامل برای مبارزه و شکست این بیماری است و به همشهریان اطمینان می‌دهیم همه دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 412830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.