ساماندهی صنوف در دستور کار شهرداری شهرکرد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: ساماندهی صنوف تخصصی به‌صورت اولویت‌دار در دستورکار این سازمان قرار دارد.

به گزارش ایمنا، سید رضا هاشمی اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد هم‌اینک به دنبال نقل و انتقال انبار آهن‌فروشان است.

وی یادآور شد: براساس مصوبه کارگروه ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شهرکرد هم‌اینک دست‌فروشان در قالب دو بازارچه محلی در روزهای یکشنبه‌بازار و پنجشنبه‌بازار ساماندهی و مشغول فعالیت شده‌اند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد تاکید کرد: این سازمان برای راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در نواحی مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری مانند منظریه پیگیری لازم را انجام داده است.

هاشمی گفت: این سازمان برای راه‌اندازی بازارچه عرضه تولیدات صنایع‌دستی و سوغات محلی چهارمحال و بختیاری در میدان قدس شهرکرد همکاری و اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: فعالان بخش بُنَکداری و عمده‌فروشی مرکز چهارمحال و بختیاری قطعه زمینی را خریده و برای راه‌اندازی بازارچه تخصصی تغییر کاربری داده‌اند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: فعالیت‌های اداری و قانونی این زمین رو به پایان و آماده آغاز عملیات اجرایی و انتقال فعالان حوزه بُنَکداری و عمده‌فروشی به خارج از شهرکرد است.

هاشمی تاکید کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد برای راه‌اندازی سریع‌تر بازارچه بُنَکداری و عمده‌فروشی کمک خواهد کرد.

وی افزود: قطعه زمینی برای راه‌اندازی و انتقال صنف نمایشگاه و فروشگاه اتومبیل شهرکرد اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: زیرسازی مربوط به این زمین انجام و هم‌اکنون در حال محوطه‌سازی است.

هاشمی یادآور شد: بازارچه تخصصی نمایشگاه و فروشگاه اتومبیل شهرکرد ظرفیت فعالیت ۲۶۰ بنگاه اتومبیل را دارد.

وی گفت: برای انتقال صنف مرغ و ماهی مرکز چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی‌هایی انجام و بازارچه ولی‌عصر جنوبی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: این موضوع با مخالفت صنف مرغ و ماهی شهرکرد مواجه شد و فعالان این حوزه حاضر به انتقال در بازارچه ولی‌عصر جنوبی مرکز چهارمحال و بختیاری نشدند.

هاشمی تاکید کرد: به‌دنبال این مخالف، صنف مرغ و ماهی در مرکز چهارمحال و بختیاری متعهد به رعایت تمامی ضوابط بهداشتی شدند.

وی افزود: آنان تعهد دادند در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، نسبت به جابجایی فعالان مرغ و ماهی از درون بازار شهر به بازارچه ولی‌عصر جنوبی اقدام شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: مخالفت صنف مرغ و ماهی و تعهد آنان باعث شد تا جابجایی فعالان این حوزه به بازارچه ولی‌عصر جنوبی شهرکرد مسکوت باقی بماند.

هاشمی یادآور شد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد برای راه‌اندازی بازارچه‌های تخصصی و ساماندهی این حوزه آمادگی کامل برای همکاری با اصناف مختلف را دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.