اهدای بسته های آموزشی کرونا به کودکان کار

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اهدای ۱۲۰۰ بسته شامل ماسک، دستکش و بسته های آموزشی به کودکان کار خبر داد.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و در اصفهان برخی از گروه‌های بی پناه جامعه مانند کودکان کار و بی سرپرست و بدسرپرست نیاز به توجه بیشتری دارند که با همت و هدف گذاری کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان کمک رسانی به این قشر مطرح و پیگیری شد.

وی افزود: این مسئولیت به حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری واگذار شد که نزدیک به ۱۲۰۰ بسته ماسک، دستکش یک بار مصرف و محلول ضد عفونی و بسته‌های آموزشی جهت توزیع در بین این کودکان تهیه کردیم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اظهار امیدواری نسبت به مفید بودن زحمتی که مدیریت شهری اصفهان کشیده، گفت: این بسته‌ها از امروز در اختیار نهادهای مدنی که در این حوزه فعالیت می‌کنند قرار داده خواهد شد تا بسته‌ها را به دست کودکانی که در سطح جامعه هستند برسانند.

رشیدی در خصوص چگونگی شناسایی این افراد و رساندن بسته‌ها به آن‌ها گفت: کارگروه مقابله با کار کودک به مدیریت کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان در تابستان امسال شکل گرفت و سازمان‌های مردم نهاد که در این خصوص فعال بودند در این کارگروه گرد هم آمدند و ارتباط با این نهادها دسترسی ما را به این کودکان آسان‌تر کرده است.

کد خبر 412808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.