شهرداری و شورای شهر یزد دستگاه تشخیص کرونا خریداری می‌کند

سخنگوی شورای شهر یزد از آغاز فرایند خرید دستگاه تشخیص کرونا به منظور تجهیز بیمارستان شهید صدوقی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا قمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر یزد با مسئولان بهداشت و درمان شهر ارتباط تنگاتنگی دارند و در بحث کرونا با یکدیگر مشارکت می‌کنند؛ اظهار کرد: شهرداری یزد قرار است یکی از پنج دستگاه تشخیص کرونا را برای تجهیز بیمارستان شهید صدوقی (ره) خریداری کند که مقدمات آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها در هنگان شب ضد عفونی می‌شوند، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان حمل و نقل عمومی و کارکنان شهرداری بخش دیگری از اقدامات شهرداری و شورای شهر در حوزه سلامت شهروندان است.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه وسایل بازی پارک‌ها ضدعفونی می‌شود، تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری یزد همسو با متولی بهداشت شهر عمل خواهند کرد و خود را حامی حوزه بهداشت و درمان استان می‌داند.

وی با بیان اینکه طرح کنترل موادی ورودی شهر در حال کنترل می‌شود و هم اکنون این اقدام در ترمینال اصلی شهر در حال انجام است، تصریح کرد: به دلیل اینکه یزد وضعیت خوبی از نظر شیوع این بیماری دارد، ممکن است از شهرهای دیگر به یزد بیایند که نیاز به کنترل شدید ورودی‌ها داریم.

سخنگوی شورای شهر یزد با بیان اینکه ساختمان جنب بیمارستان شهید صدوقی (ره) با مشارکت شهرداری و شورای شهر یزد به صورت فورس ماژور تکمیل خواهد؛ گفت: این ساختمان به بیمارستان تخصصی کرونا تبدیل می‌شود تا نگرانی از بابت درمان بیماران کاهش یابد.

کد خبر 412801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    0 0
    مگه دستگاه داره؟