آماده کمک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی هستیم

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شرایط مناطق زلزله‌زده باید بررسی شود و در صورتی که نیاز به کمک شهرداری ارومیه بود، موارد توسط شهردار در صحن شورای شهر مطرح شود تا شورا برای آن تصمیم بگیرد.

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به زلزله اخیر در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: شورای شهر شهردار را موظف کرد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

وی افزود: همچنین شرایط مناطق زلزله‌زده نیز باید بررسی شود و در صورتی که نیاز به کمک شهرداری ارومیه بود، موارد توسط شهردار در صحن شورای شهر مطرح شود تا شورا برای آن تصمیم بگیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: حمل‌ونقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی و اماکن عمومی در سطح شهر ضدعفونی و گندزدایی شده و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پس از تقدیم بودجه شهرداری به شورای شهر، در این چند روز بررسی کلیات آن آغاز شده است، اضافه کرد: بودجه پیشنهادی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است؛ البته امکان تغییر اعداد بودجه نیز وجود دارد و باید برای عدد نهایی تا زمان تصویب بودجه صبر کرد.

کد خبر 412794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.