برای مقابله با کرونا فعالیت اماکن فرهنگی و تفریحی اصفهان تعطیل شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تعطیلی مراکز فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با برنامه موج جوانی رادیو جوان اظهار کرد: ما هم در اصفهان همانند بقیه کشور تلاش می‌کنیم که بدون هرگونه استرس، دلهره و اضطراب به مقابله با ویروس برویم و الحمدالله اتفاقات خوبی هم صورت پذیرفته و شهر در آرامش به سر می‌برد و تمامی امور در جریان است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی مناسب به شهروندان صورت پذیرفته است و تلاشمان این بوده است که به عنوان مدیریت شهری در کنار دیگر مدیران اقدامات لازم را انجام بدهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در اولین اقدام برای مقابله با این ویروس فعالیت‌های اماکن فرهنگی و تفریحی را با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و کاهش آسیب، تعطیل کرده‌ایم، افزود: با تدابیر لازم تلاش شده است حجم مراجعین به شهرداری‌ها و سازمان‌ها و اماکن دولتی را کاهش دهیم، ستادی نیز تحت عنوان ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تشکیل شده است.

نصر اصفهانی ادامه داد: در شهرداری برنامه ریزی لازم در راستای کاهش تشکیل جلسات غیر ضروری، ضدعفونی و گند زدایی محل بازی کودکان و وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس‌های شرکت واحد و مترو و آموزش لازم به ناوبران برای مقابله با کرونا انجام شده است.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم را به شهروندان داده ایم و مباحث پیشگیری را دنبال کرده ایم.

با ورود به سال جدید طرح‌های گردشگری را به صورت جدی دنبال می‌کنیم

نصراصفهانی با عنوان اینکه، در ماه‌های اخیر و با ورود به سال جدید طرح‌های گردشگری را به صورت جدی دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها در تلاش هستیم اتفاقی را رقم بزنیم که بار دیگر استان و شهر اصفهان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

وی اضافه کرد: اصفهان به عنوان مهد فرهنگ، هنر و تمدن افتخاری است برای کشور و این سرمایه‌هایی که در اصفهان وجود دارد باید مورد استفاده همگان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در تلاش هستیم شرایط و اتفاقات مناسبی برای مسافرین عزیز در نوروز در زمینه‌های استقرار مسافرین، حمل و نقل، تزئین و زیباسازی شهر و بازدید از جاذبه‌های شهر اصفهان را رقم بزنیم.

طرح اصفهان ۲۰۲۰ بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی گرفت

نصر با اشاره به اینکه با آغاز سال ۲۰۲۰ به طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ ورود پیدا کرده ایم، عنوان کرد: با اتفاق نظر شورای اسلامی شهر و شهردار محترم بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برای موضوع گردشگری اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم زمینه تحققش فراهم شود.

کد خبر 412789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.