رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان در اصفهان لغو شد

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان به طور کامل لغو شد و موضوع رزرو حضوری اسکان فرهنگیان در مدارس استان هم به احتمال زیاد لغو خواهد شد اما قطعیت این لغو در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لغو اسکان فرهنگیان در نوروز، اظهار کرد: رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان به طور کامل لغو شد و موضوع رزرو حضوری اسکان فرهنگیان در مدارس استان هم به احتمال زیاد لغو خواهد شد اما قطعیت این لغو در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کنترل ویروس کرونا در جامعه اهمیت بسیاری دارد، افزود: فعلاً وزارت آموزش و پرورش دستور مکتوبی به استان نداده است اما شنیده‌های ما از وزرات‌خانه مبنی بر این بوده که تا زمان کنترل بیماری از هرگونه سفر به استان‌ها و تجمعات باید جلوگیری کرد و به دلیل احتمال بسیار زیاد لغو اسکان فرهنگیان را خواهیم داشت.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در این زمینه حتی بسیاری از فرهنگیانی که از قبل اسکان نوروزی را رزرو کرده بودند با تماس‌های خود لغو سفر به اصفهان را درخواست کردند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان آمادگی لازم را برای اسکان نوروزی فرهنگیان را دارد، افزود: همه امکانات لازم برای اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس یا اماکن رفاهی استان تجهیز شده است و در صورت رفع بحران بیماری و دستور از مراجع ذیربط و وزرات آموزش و پرورش امکان توزیع وسایل لازم در مدارس را داریم اما منتظر دستورالعمل ستادهای ذیربط در آموزش و پرورش هستیم و بر اساس دستورات برنامه ریزی خواهیم کرد.

کد خبر 412787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.