اضافه شدن ۱۱ اثر هنری به مجسمه‌های شهر اصفهان

دبیر سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان گفت: با برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی ۱۱ اثر هنری به مجموعه مجسمه‌های سطح شهر اضافه می‌شود و دائم باقی می‌ماند.

پیمان کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان از تاریخ سوم تا سیزدهم اسفندماه سال‌جاری با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: در این سمپوزیوم ۱۱ هنرمند از خراسان‌جنوبی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، مازندران و اصفهان گردهم آمده‌اند تا طرح‌های ویژه خود را برای نوروز ارائه کنند.

دبیر سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان تصریح کرد: ۹۰ درصد متریال سمپوزیوم آهن آلات بازیافتی است که در حال تبدیل شدن به آثار هنری ماندگار شهری است.

وی با بیان اینکه در بین هنرمندان، برخی در سطح ملی و جهانی شناخته شده و آثار آنها دارای امضای هنری است، گفت: این هنرمندان در مدت ۱۰ روز در سمپوزیوم حضور یافته و آثاری را برای اصفهان خلق می‌کنند تا در ایام نوروز در سطح شهر نصب شود.

کریمی خاطرنشان کرد: با برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان ۱۱ اثر هنری به مجموعه مجسمه‌های شهری اصفهان اضافه می‌شود و دائم باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان، اظهار کرد: در این سمپوزیوم هنرمندان اثرهای خوبی خلق می‌کنند که در تبادل تجربیات آنها نیز بسیار اثرگذار است، همچنین با دید شهری مدیران شهری اصفهان آشنا می‌شوند.

کد خبر 412786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.