ساخت بیمارستان صحرایی برای زندانیان مبتلا به کرونا در اصفهان

نماینده مردم اصفهان گفت: کیت های تست کرونا به اصفهان رسیده اما استفاده از آنها نیازمند آموزش است که در حال حاضر چندین پزشک آموزش های لازم جهت استفاده از کیت های تشخیص کرونا را گذرانده اند و از این به بعد آزمایش تشخیص ویروس کرونا در اصفهان انجام می شود.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی همواره در تلاش هستند تا از شیوع ویروس کرونا در کشور جلوگیری کنند تا آسیبی به مردم وارد نشود.

وی افزود: کیت‌های تست کرونا به اصفهان رسیده اما استفاده از آنها نیازمند آموزش بوده که در حال حاضر چندین پزشک اصفهانی آموزش‌های لازم جهت استفاده از این کیت‌ها را گذرانده‌اند و از این به بعد آزمایش تشخیص ویروس کرونا در اصفهان انجام می‌شود.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: این تست تنها با تشخیص پزشک در دو مرحله انجام می‌شود. در تست اولیه مشخص می‌شود که ویروس بیمار از خانواده بیماری‌های آنفلوانزا و کرونا است یا خیر و در صورت تأیید، تست دوم مختص تشخیص ویروس کرونا است؛ بنابراین تست کرونا با تشخیص پزشک انجام می‌شود نه با دستور مدیران.

عابدی تصریح کرد: با پیگیری ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان قرار شده بیمارستانی صحرایی جهت بستری بیماران زندانی مشکوک به کرونا ساخته و آزمایشات لازم جهت تشخیص این بیماری از آنها گرفته شود.

کد خبر 412777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.