۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
به چابهار سفر نکنید

شهردار چابهار گفت: از هموطنان درخواست می‌شود تا عادی شدن شرایط و مهار کامل ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری به چابهار خودداری کنند.

محمدیونس حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات پیشگیرانه شهرداری چابهار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی به شهروندان و افزایش دانش عمومی درباره این بیماری، بنرهایی با محتوای آموزشی در جایگاه‌های تبلیغی موجود در مناطق مختلف شهر نصب شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری چابهار در کنار سایر دستگاه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار واحدهای مختلف قرار داده است.

شهردار چابهار از ضدعفونی اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های درون‌شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی، نیمکت‌ها و مجموعه‌های بازی داخل پارک‌ها خبر داد و افزود: جمعه بازار شهر جهت مقابله با انتشار ویروس تعطیل شده است.

حقانی با بیان اینکه شهروندان باید با رعایت نکات بهداشتی مدیریت شهری را در مقابله با این بیماری یاری کنند، تاکید کرد: از هموطنان درخواست می‌شود تا عادی شدن شرایط و مهار کامل ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری به چابهار خودداری کنند.

وی گفت: مدیریت شهری طلایه‌دار حفظ نظافت شهر و مقابله با انتشار آلودگی‌ها است، بنابراین طبق وظیفه ذاتی خود از همه مکانات موجود در این زمینه استفاده و به شهروندان اطمینان می‌دهیم در صورت رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه‌های شهروندمدار با کمترین خسارت از این شرایط عبور می‌کنیم.

کد خبر 412770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.