۶۳ درصد بودجه شهرداری روانسر محقق شد

شهردار روانسر گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری این شهر ۱۹۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۳ درصد آن محقق شده است.

به گزارش ایمنا، امید مجیدی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از بودجه مصوب شهرداری روانسر تحقق یافته است، اظهار کرد: این رقم بودجه از محل اعتبارات تخصیص یافته استانی و ملی، اخذ عوارض‌های صدور پروانه ساختمان و فروش اموال محقق شده است.

وی تصریح کرد: در بودجه پیشنهادی و مصوب شده شهرداری روانسر، اعتبارات استانی ۷۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۵۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

شهردار روانسر با بیان اینکه از محل فروش اموال ۵۵ میلیارد ریال درآمد پیش‌بینی و ۲۱ میلیارد آن محقق شده اظهار کرد: ۳۸ درصد این رقم در راستای تسویه بدهی‌های شهرداری و ۶۲ درصد دیگر نیز برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

مجیدی ادامه داد: ۲۰ ریال پیش‌بینی دریافت اعتبارات از محل ارزش افزوده دارایی استان بوده که خوشبختانه به طور کامل وصول شده است.

وی اضافه کرد: از محل درآمدهای جاری شهرداری شامل اخذ عوارض‌ها، صدور پروانه ساخت و تفکیک اراضی دارای کاربری مسکونی و فروش اموال مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که ۷۵ میلیارد آن تحقق یافته است.

شهردار روانسر تاکید کرد: تدوین بودجه شهرداری‌ها باید واقع‌بینانه و مبتنی بر رعایت اولویت‌ها و بازگشت خدمات به شهروندان باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 412769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.