۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد

سرپرست شهرداری سقز از ضدعفونی بازار سنتی این شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، کیوان شهلایی اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان‌های کشور، با تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده، بازار بزرگ سقز را برای جلوگیری از شیوع این بیماری ضدعفونی کردیم تا مردم با آسوده خاطر کالاهای اساسی خود را در بازار تهیه کنند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع این بیماری، تاکید کرد: از تمام بازاریان، کسبه و شهروندان درخواست می‌کنیم از باز کردن مغازه‌ها و تردد در مسیرهای بازار جدا خودداری کنند و با تیم‌های شهرداری حین سم پاشی و ضدعفونی بازار، همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری سقز افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ضدعفونی سایر نقاط سطح شهر با توجه به اولویت و ضرورت‌ها اندیشیده شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت که به زودی انجام می‌شود.

شهلایی ادامه داد: شهروندان، خیران و نیکوکارانی که به هر نحوی می‌توانند کمک حال شهرداری برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهر باشند، درخواست کمک و همکاری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها به رسالت خود در مقابله با انتشار این بیماری عمل می‌کنند، اما شهروندان نیز با رعایت اصول بهداشتی سهم زیادی در این زمینه دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 412763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.