تلاش گیتی پسند و مس برای رسیدن به فینال

تیم گیتی پسند و مس سونگون اگر بتوانند در بازی پیش روی خود مقابل سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به تساوی برسند، در فینال رو درروی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال شنبه- ۱۰ اسفند ماه-ساعت ۱۶ با دو دیدار جذاب آغاز می‌شود و فینالیست‌های لیگ برتر مشخص خواهند شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این دوره مسابقات تیم گیتی پسند میزبان سن ایچ ساوه است، بازی رفت بین دو تیم با توجه به عملکرد خوب تیم سن ایچ تیم گیتی پسند توانست با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شود و کار خود را برای رسیدن به فینال این دوره مسابقات آسان کرد. از طرف دیگر تیم سن ایچ سعی دارد که با برد در این رقابت دشوار کار را به بازی سوم بکشد تا تکلیف یک فینالیست مشخص شود. ساوه قرار بود در این دیدار حاضر نشود و انصراف‌داده بود، اما تصمیمشان تغییر کرد و اکنون در این بازی حاضر خواهند شد. این بازی رأس ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز خواهد شد.

مس نزدیک به فینال تکراری

در یکی دیگر از بازی‌های نیمه نهایی تیم مس سونگون میزبان ستارگان ورامین است. مس در دیدار قبلی توانست ورامینی‌ها را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهد. تیم مس می‌تواند با بازی خوبی که به نمایش می‌گذارد این بازی را مانند دیدار گذشته به راحتی پیروز شود و به فینال این رقابت‌ها برسد، ورامینی‌ها به پیروزی در این مسابقه امیدوارند و سعی دارند به راحتی مقابل تیم مس شکست نخورند. مس از امتیاز میزبانی برخوردار است و یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره لیگ برتر به حساب می‌آید. سوت این بازی نیز از ساعت ۱۶ به صدا در خواهد آمد.

فصل گذشته مس سونگون و گیتی پسند فینالیست لیگ برتر فوتسال بودند و به نوعی احتمال می‌رود در فصلجدید این دو تیم در فینال به یکدیگر برخورد کنند.

به گزارش ایمنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اینومسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

کد خبر 412762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.