هر شب تمام ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: هر شب تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه‌ اتوبوسرانی با استفاده از محلول‌های ویژه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص ضدعفونی می‌شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات بهداشتی شامل استفاده از دستکش، ماسک و ضدعفونی‌کردن گیت‌های ایستگاه‌های BRT به طور گسترده توسط عوامل شرکت واحد اتوبوسرانی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضدعفونی ساختمان‌های اداری و ستاد بابلدشت، دفاتر، سرویس‌های بهداشتی، اتاق نگهبانی و پارکینگ، تصریح کرد: مواد ضدعفونی کننده تحویل راهبران ناوگان اتوبوسرانی شده تا در پایان هر سرویس و رسیدن به انتهای خطوط ضدعفونی فضاهای تماس مسافران را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه کارگاه آموزشی جهت چگونگی نظافت اتوبوس‌ها و پایانه‌ها توسط نیروهای بهداشت و واحد آموزش برگزار شده است، افزود: پوسترهای آموزشی (چگونه از کرونا دوری کنیم؟) داخل اتوبوس‌های شهر در معرض دید عموم شهروندان نصب شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده سیستم ثبت انگشت تا اطلاع ثانوی انجام نشود و پرسنلی که بیماری دارند سرکار حاضر نشوند و با تأیید پزشک، اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

افتخاری با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی، گفت: مواد مورد نیاز برای ضدعفونی اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی به مالکان تحویل داده شده و با نظارت ویژه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انجام می‌شود.

بهره‌برداری از ۱۰۰ درصد ناوگان در روزهای تعطیل آخر سال

وی با اشاره به سرویس دهی ویژه اتوبوس‌های شهر در ایام پایانی سال، گفت: فعالیت و بهره‌برداری از ۱۰۰ درصد ناوگان در روزهای تعطیل آخر سال جهت رضایت بیشتر مسافران انجام و نظارت کامل بر عملکرد فعالیت اتوبوس‌ها و ناوبران توسط مدیران مختلف حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای افزایش توان سرویس‌دهی در ایام پایانی سال به خصوص در خیابان‌های منتهی به مراکز خرید و افزایش زمان سرویس‌دهی برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی جهت دسترسی آسان از محل‌های اسکان به مرکز شهر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند زمان سرویس دهی درصدی از ناوگان خطوط منتهی به مراکز خرید و خیابان‌های اصلی شهر تا ساعت ۲۳ از طریق ناوگان بخش خصوصی افزایش می‌یابد و درصدی از ناوگان در خطوط به صورت فوق العاده در مسیرهای اصلی مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ساعات سرویس‌دهی درصدی از ناوگان خطوط مهم در میادین اصلی شهر توسط بخش خصوصی (انقلاب، جمهوری اسلامی، آزادی و…) افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: در روز تعطیل ۲۹ اسفند و دو جمعه آخر سال با توجه به افزایش حجم مسافران، تمامی ناوگان دولتی و خصوصی در خطوط فعال است.

کد خبر 412749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.