دشمن سپاهان در مسیر قهرمانی/ ۶ امتیاز در یک ساعت

در هفته ای که‌گذشت همه چیز برای خیزش دوباره پرسپولیس به سمت قهرمانی آماده بود، شکست رقیب مستقیم مدعی در بازی رو در رو و ناکامی مدعیان و رأی کمیته انضباطی همگی دست به دست هم داد تا قرمزهای پایتخت به قهرمانی نزدیک‌ شوند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۰ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولی ۴" از خیز پرسپولیس به سوی چهارمین قهرمانی پی‌درپی لیگ برتر پرداخت، جشنی که با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول یعنی سپاهان شاید خیلی زودتر از پایان لیگ صورت بگیرد و تیم یحیی بتواند رکورد قهرمانی زودهنگام را از برانکو بگیرد.

"گل" با عنوان "۳۰ میلیارد تاوان " از صف کشیدن شاکی‌های پرسپولیس در فیفا نوشت، شاکیانی همچون، برانکو، بودیمیر و گابریل که روی هم رفته ۳۰ میلیارد از پرسپولیس طلب دارند و همواره این طلب آنها یک تهدید برای باشگاه پرسپولیس به نظر می‌آید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تا پایان دولت روحانی استقلال قهرمان نمی‌شود" به اظهارات جنجالی موسوی پرداخت، کسی که معتقد است ناکامی استقلال تا یکسال آینده نیز ادامه دارد و دلیل آن عدم حمایت دولتی از پرسپولیس است، صحبتی که البته شاید در شأن یک مدیر دست بالا نباشد و شبیه کری خوانی یک هوادار باشد یا یک مدیر آبی.

"ایران ورزشی" با عنوان "۶ امتیاز در یک ساعت" از صدور حکم بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و پیروزی پرسپولیس تنها یک ساعت بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل شهرخودرو نوشت، ۶ امتیازی که گامی مهم برای سرخپوشان در راه قهرمانی چهارم با به اصطلاح پوکر قهرمانی است.

"پیروزی" با عنوان"صدر همچنان با اصالت" به تثبیت صدرنشینی سرخ‌ها در لیگ برتر پرداخت، صدرنشینی که مهم‌ترین عامل آن پیروزی مقابل تیم‌های بالانشین در بازی‌های روبه‌رو است.

"صدای سپاهان" با عنوان "دشمن ما در مسیر قهرمانی هیچکس نیست غیر از این تساوی‌ها و اشتباهات اعصاب خرد کن" به تساوی طلایی پوشان در شهرآورد اصفهان پرداخت، نتیجه‌ای که در کنار باخت انضباطی مقابل پرسپولیس شاگردان ژنرال را تا حدی از قهرمانی دور کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "صد حیف و صد افسوس" از تساوی ذوب آهن در روزی نوشت که تا آخرین لحظات بازنده بازی بود، البته که این روزنامه مدعی است ذوب آهن می‌توانست برنده این بازی نیز باشد.

کد خبر 412747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.