اتمام مهلت ثبت نام برای دریافت نهال رایگان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» برگزار می‌شود، گفت: ظرفیت ثبت نام برای دریافت نهال رایگان به اتمام رسیده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان همه ساله در راستای ترویج سنت حسنه درختکاری، نهال رایگان بین شهروندان توزیع کرده و امسال نیز تعداد ۳۰ هزار نهال در سه گونه خرمالو، به و نارنج برای توزیع مردمی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز با توجه به استقبال شهروندان از طرح توزیع رایگان نهال جهت توسعه فضای سبز خصوصی و بهره‌مندی از مزایای زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی آن، در راستای ساماندهی بهتر این طرح و تسهیل کار شهروندان برای ششمین سال متوالی طرح ثبت نام الکترونیکی توزیع نهال را اجرا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: نوع نهال‌های انتخابی بر اساس درخواست‌های مردمی هنگام توزیع نهال در سال‌های گذشته از نهال‌های مثمر انتخاب شده و تعداد نهال‌ها برای توزیع نیز بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام توزیع نهال از روز هشتم تا ۱۲ اسفند ماه تعیین شده است، گفت: ثبت نام از طریق وب سایت سازمان پارک‌ها به نشانی park.isfahan.ir امکان‌پذیر بود.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در محل‌های مشخص شده در فرم‌های ثبت نام در سایت (صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با ارائه کد ملی و کد رهگیری) توزیع نهال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع نهال‌های درخواستی در هر ثبت نام برای هر شهروند دو اصله است، گفت: تعیین محل دریافت نهال بر اساس منطقه بوده که شهروندان پس از انتخاب دقیق منطقه محل زندگی خود نام محل دریافت را مشاهده خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته برای نخستین بار دو خدمت تحویل نهال در منزل و کاشت آن به شهروندان ارائه شد که با توجه به استقبال خوب مردم، امسال نیز این دو خدمت ارائه می‌شود.

وی افزود: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند پس از مطالعه شرایط (جهت پرداخت مبلغ مصوب) و وارد کردن آدرس دقیق، نهال ثبت نامی خود را در منزل دریافت کنند.

کد خبر 412745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباسیان IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    با سلام مگه مهلت ثبت نام تا ۱۲ اسفند نبوده پس چرا ۱۰ اسفند مهلت تمام شده؟؟؟؟؟ظرفیت انقد کم بوده که دو روزه تمام شده؟۲ روز دیگه مهلت هست !!!!!!!
  • احمدی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    1 0
    با سلام چرا ظرفیت ثبت نام به اتمام رسیده؟؟هنوز دو روز دیگه مهلت ثبت نام هست!!! هر سال از اول اسفند خبرگذاری میکردند و از ۳ اسفند ثبت نام حالا امسال خبرگذاری که نکردن خودمون پیگیری کردیم حالام که پیغام ظرفیت تکمیل میده!!!!!!
  • مهاجرانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    باسلام به نظر من هرسال یه ایده ایی جدید طراحی واجراکنید علاوه بر ۳۰هزار نهال ثبت نامی به مهدکودک ها وکلاس اول تا سوم مدارس هم برای فرهنگ سازی وهم اموزش فرزندان وخانوادهاشون یک نهال هدیه بدهید بخصوص اطراف مثلا خورزوق
  • US ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    باسلام چراماکه نهال ثبت نام کردیم هنوز نتونستیم دریافت کنیم به ان ادرسی که برای تحویل بود رفتیم اصلا خبری نبود اگرکسی میدونه لطفا جواب ماراهم بده برای تحویل باید میرفتیم سپاهان شهر جنب فرهنگ سرای سبحان
  • اسماعیلی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام چرا نهال های ما را که قرار بود در خانه بیاورند برای ما نیاوردند خواهش میکنم جواب بدهید