دوربرگردان ابوطالب مشهد بدون مراسم افتتاحیه به بهره‌برداری می‌رسد

عضو شورای شهر مشهد گفت: با توجه به شیوع کرونا و احتمال گسترش این بیماری در تجمعات، پیشنهاد دادم بهره‌برداری از دوربرگردان ابوطالب را بدون برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه توئیتر خود نوشت: اولین پل قوسی بتنی شرق کشور در محور ابوطالب با طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۱۷و نیم میلیارد تومان که مطالبه چندین ساله مردم بود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: امیدواریم با احداث این پل، با سوانح و تصادفات این محور خداحافظی کنیم و همشهریان در بستری کاملاً ایمن به محور ابوطالب تغییر مسیر دهند.

رئیس شورای شهر مشهد در رابطه با خصوصیات این پل اضافه کرد: پروژه‌ای که حاشیه را بیش از پیش به متن متصل می‌کند و بار ترافیک را درگذر از میدان خیام کاهش می‌دهد. شیوع کرونا مانع از آن شد که مراسمی درخور برای افتتاح این پروژه بگیریم. لذا از همین‌جا به کارگران و مهندسان خدوم سازمان عمران شهرداری مشهد خداقوتی جانانه عرض می‌نمایم.

مجتبی بهاروند دیگر عضو شورای شهر نیز در صفحه توئیتر خود درباره این افتتاح نوشت: با توجه به شیوع کرونا و احتمال گسترش این بیماری در تجمعات، پیشنهاد دادم بهره‌برداری از دوربرگردان ابوطالب را بدون برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز کنیم. به امید سلامتی و روزهای خوش برای شهروندان خوب مشهدی.

کد خبر 412725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.