لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین‌شهر

رئیس شورای تأمین شاهین‌شهر و میمه، از لغو تجمعات، فعالیت‌های گروهی، تعطیلی بازارهای روز و شب و فلافل‌فروش‌ها برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا اسفندیار تاجمیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمهیدات بهداشتی مبنی بر توصیه‌های خود مراقبتی، ضدعفونی ادارات، نهادها، مراکز تحت پوشش بهزیستی، مهدهای‌کودک و مدارس در راستای تأمین سلامت و امنیت شهروندان در اولویت اجرا است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت عمومی، افزود: تجمعات گروهی، بازارهای روز و شب، بازار فلافل فروش‌ها و مکان‌های عمومی در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی، ادامه داد: تیم تعزیراتی و مقابله با سودجویی فعالیت‌خود را در راستای مقابله با سوءاستفاده برخی افراد از شرایط موجود و اقدام به احتکار و گران‌فروشیِ مواد ضدعفونی، الکل، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی در شهرستان آغاز کرده است.

تاجمیری، تصمیم‌گیری در برخی امور را بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: تعطیلی مدارس در شهرستان از حوزه اختیارات استان خارج شده و تصمیم‌گیری برای فعالیت یا تعطیلی آنان بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس شورای تأمین شهرستان، تصریح کرد: روز شنبه ۱۰ اسفند، کارگروه تخصصی مقابله با کرونا در راستای تشدید یا تلطیف تصمیمات اتخاد شده در شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 412708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.