هر جایی که بتوانیم را ضدعفونی می‌کنیم

رئیس شورای شهر شیراز در پیامی خطاب به شهروندان این شهر از به‌کارگیری تمام توان مدیریت شهری برای مقابله با کرونا خبر داد و همدلی همشهریان در این راه را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالرزاق موسوی به همراه شهردار شیراز در خصوص مقابله با کرونا خطاب به شهروندان شیرازی پیامی صادر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

همشهریان عزیز؛ امروز دنیا با موضوع جدی و پیچیده‌ای روبرو شده؛ ویروس جدید کرونا. هفته‌های پیش اثرات این ویروس را فقط در اخبار و در آسیای دور می‌دیدیم اما امروز بخش عمده‌ای از دنیا و همین‌طور ایران عزیزمان نیز درگیر این ویروس خطرناک شده است. بله این یک مسئله جدی و مهم است اما نباید بگذاریم ترس از آن ما را شکست دهد.

باید در کنار هم، مقاومت کنیم و این ویروس را شکست بدیم‌؛ ما همه در کنار هم. اگر این روزها به اجبار نمی‌توانیم دست‌های گرم همدیگر را مهربانانه بفشاریم ولی می‌توانیم با حرف‌هایمان، با نگاهمان و با عمق احساس‌مان همدیگر را ‎نوازش کنیم و با هم مهربان‌تر باشیم.

کاش این روزها ما و شما شهروندان فهیم شیرازی در کنار همه گلایه‌ها و دلخوری‌ها تلاش شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران شهر را نیز ببینیم. آنها که بعد از خدا روزنه امیدمان هستند و نقش فرشته‌های شهر را در این روزهای سخت بازی می‌کنند. آنها که برادرانه و خواهرانه کنار ما و شما ایستاده‌اند و در خط اول مبارزه با ویروس کرونا از شهروندان دفاع می‌کنند. اعتماد و اعتقادمان را نثارشان می‌کنیم و با تمام قدرت همراهشان هستیم.

شهرداری شیراز چند روزی است به دنبال خبر انتشار این ویروس در کشور عزیزمان، تمامی وسایل نقلیه عمومی را روزانه ضدعفونی می‌کند؛ اما با تصمیم جدی مدیریت شهری، از فردا صبح، پایانه‌های اتوبوس‌های بین‌شهری، فرودگاه و ایستگاه قطار، پارک‌ها، صندلی‌های شهری و هر جایی که بتوانیم را نیز ضدعفونی خواهیم کرد.

این یک مسئله ملی است؛ همچنین برای شهر ما. تک‌تک شهروندان عزیزان ما هستند. اما، ما با کمک شما می‌توانیم از پخش شدن هر چه بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم؛ برای همین از همه عزیزان می‌خواهیم که نکات بهداشتی را که مراجع متخصص پزشکی به آن تأکید می‌کنند رعایت کنند. در ا ین زمینه هم با امکانات موجود سعی می‌کنیم این نکات را در سطح شهر به شهروندان ارائه دهیم.

از فردا در نقاط معینی که اعلام خواهد شد، اقلام پیشگیری را در حد توانمان در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد. از سوی دیگر می‌خواهیم شما هم در این بسیج ملی سهیم باشید و هرگونه نکته و پیشنهادی در این مورد به نظرتان می‌رسد را با شماره ۱۳۷ با ما در میان بگذارید تا خدمتگزاران بهتری برای ارائه راهکارهای پیشگیرانه و خدمات شهر باشیم.

در انتها، از تمامی عوامل دستگاه‌های بهداشتی، درمانی و اجرایی و کلیه همکاران خودمان در مجموعه بزرگ شهرداری شیراز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 412668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.