کرونا سبب لغو جشنواره هفته فرهنگ و هنر چالوس شد

شهردار چالوس از لغو جشنواره هفته فرهنگ و هنر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، جعفر ردایی اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلیه برنامه‌ها و همایش‌ها در شهرهای مختلف استان مازندران و در راستای حفظ جان و آرامش همشهریان، جشنواره هفته فرهنگ و هنر چالوس که قرار بود از ۱۰ الی ۱۶ اسفند برگزار شود، به ایام تابستان و همزمان با جشنواره ساحلی جتسا موکول شد.

وی تصریح کرد: دو اکیپ شامل یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه مجهز به واترجت از ساعت شش صبح فردا (جمعه) اقدام به شستشو و ضد عفونی خیابان‌های اصلی شهر می‌کند.

شهردار چالوس با بیان اینکه عملیات ضدعفونی رفته رفته در محلات و سپس کوچه‌های فرعی شهر به اجرا درخواهد آمد، خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی کننده به اندازه کافی تهیه شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ردایی ادامه داد: در صورت تصمیم‌گیری جهت ضد عفونی مدارس و مساجد، شهرداری این آمادگی را دارد که اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: عملیات ضدعفونی کلیه تاکسی‌های سطح شهر توسط سه اکیپ سمپاش موتوری دوشی انجام می‌شود.

شهردار چالوس با بیان اینکه ضدعفونی ادارات، اماکن عمومی، بیمارستان، دانشگاه، دیوارها و پیاده روهای سطح شهر از امروز آغاز شده و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت شهری تا پایان بحران با آمادگی صد درصد به فعالیت پیشگیرانه خود ادامه می‌دهد و در این زمینه همکاری لازم را با شورای بهداشتی، فرمانداری و اداره بهداشت و درمان خواهد داشت.

ردایی یادآور شد: برای حفظ سلامتی نیروهای زحمت‌کش خدمات شهری و پاکبانان، اتاق بهداشت کارگری تجهیز شده و تمامی نیروها ملزم به استفاده از مواد ضدعفونی کننده در طول کار هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 412633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.