کاهش ۲۵ درصدی مسافران اتوبوسرانی بیرجند

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین تعطیلی اماکن و مراکز عمومی، جابجایی مسافر ناوگان اتوبوسرانی در سه روز گذشته نسبت به سه روز قبل از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایمنا، یدالله غلام‌پور اظهار کرد: برابر آمار استخراج شده از سیستم بلیت الکترونیک تعداد مسافر جا به جا شده توسط ناوگان اتوبوسرانی بیرجند از ۱۶۴ هزار و ۶۰۴ نفر به ۱۲۴ هزار و ۲۵۷ نفر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: به دنبال کاهش ۲۵ درصدی جا به جایی مسافر و به منظور جلوگیری از استهلاک اتوبوس‌ها و کاهش هزینه‌های ناوگان، به تناسب از تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط کاسته می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در یک حرکت پیشگیرانه اقدام به ضدعفونی تمامی ناوگان اتوبوسرانی، سالن ترمینال و تاکسی‌های مسافربری با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده کرده است.

غلام‌پور ادامه داد: این اقدام با توجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و موارد مرتبط برای جلوگیری از انتشار این ویروس مانند سایر بخش‌ها در بخش حمل و نقل عمومی انجام شده است تا احتمال انتشار و انتقال ویروس در این مکان‌های شلوغ به کمترین حد برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.