کرونا تمرینات سپاهان را با مشکل مواجه کرده است

کاپتان تیم سپاهان گفت: من از همه بخاطر پنالتی معذرت می‌خواهم. کرونا تمرکز همه بازیکنان را به هم ریخته است. مسیولان منتظر هستند چند بازیکن به کرونا مبتلا شوند تا لیگ را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی بعد از دربی اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب نتیجه مساوی مقابل تیم ذوب آهن، اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم. متأسفانه نمی‌دانم نیمه دوم چه اتفاقی افتاد. تمرکز کافی نداشتیم. با تمام مشکلاتی که داشتیم برای برد آمده بودیم، اما در دقیقه آخر بازی مساوی شد.

وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا تصریح کرد: از روز بازی مقابل پرسپولیس تاکنون تمرکز همه تیم به هم ریخته است. تمام فکر ما به این ویروس معطوف است. همه در مورد کرونا صحبت می‌کند. این ویروس روی تمرکز بازیکنان خیلی تأثیر گذاشته است. من نمی‌دانم مسئولان چرا لیگ را تعطیل نمی‌کنند؟ حتماً باید اتفاقی برای بازیکنان فوتبال بیافتد تا لیگ را تعطیل کنند؟ ما دوست داشتیم هوادارانمان حضور داشته باشند. اگر قرار است شرایط فعلی برای هوادار مشکل ساز باشد برای بازیکنان نیز مشکل ساز است.

کاپتان تیم سپاهان با اشاره به دادن پنالتی به تیم ذوب آهن، گفت: من از کادر فنی و بازیکنان و هوادران بابت پنالتی معذرت خواهی می‌کنم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما چند روز است که ما تمرکز کافی را نداریم. دلیلی ندارد که لیگ برگزار شود.

کیانی با اشاره به تأثیر اتفاقات و حواشی دیدار مقابل پرسپولیس در تمرکز بازیکنان برای بازی امروز، تصریح کرد: صد در صد حاشیه‌های بازی گذشته تأثیرگذار بود، اما ما با روحیه برای برد آمده بودیم. در کنار حواشی هفته گذشته اتفاقات بهداشتی و اخبار کرونا فشار روانی روی ما داشت. ما بازیکنان با شرایط خاصی رو به رو بودیم. ما در نیمه دوم تمرکز کافی را نداشتیم. همه بازیکنان تیم از برگزاری بازی‌ها ناراحت هستند امیدواریم هرچه سریع‌تر بازی‌ها لغو شود.

وی با اشاره به سخنان امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری پس از بازی، گفت: من قبول دارم تمرکز کافی نداشتم و نتوانستم خوب ظاهر شوم. از همه معذرت خواهی می‌کنم. ما در نیمه دوم تمرکز کافی را نداشتیم، اعضای تیم در این مدت اصلاً تمرکز نداشتند، همه تلاش خود را کردیم که به چیزی جز بازی فکر نکنیم، اما نشد و شرایط تأثیرگذار بود. باز هم از هواداران و اعضای تیم معذرت خواهی می‌کنم.

کد خبر 412626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.