۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
لیگ را تعطیل کنید!

بازیکن تیم سپاهان گفت: فوتبالیست‌ها فرزندان ایران هستند و همچون دیگر مردم جانشان عزیز است؛ لیگ ارزش ندارد که یک بازیکن به دلیل ویروس کرونا جانش را از دست بدهد. مسئولان به فکر ما باشند و لیگ را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروش رفیعی در میکس‌دزون ورزشگاه فولادشهر پس از دربی ذوب آهن و سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی مساوی شد و هر تیم یک امتیاز به دست آورد.

وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در کشور، تصریح کرد: آقایان برگزار کننده لیگ برتر کشور، آقای وزیر بهداشت، آقای مسئول ستاد مبارزه با کرونا، ما فوتبالیست‌ها هم از همین مردم هستیم، ما فرزند این کشور هستیم. هوادارانی که نمی‌گذارید به ورزشگاه بیایند، می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی به ورزشگاه بیایند و بعد از اتمام بازی به خانه بروند، اما ما یک هفته در اردو هستیم؛ باید هر روز تمرین کنیم، با سی چهل نفر در تماس هستیم، مجبور هستیم در چمن کثیف بازی کنیم. در تجمعات، در هتل در اتوبوس و جریان بازی نمی‌شود با کسی تماس فیزیکی نداشت. نمی‌شود فوتبال بازی کرد و برخوردی با کسی نداشت. در جریان بازی برخورد صورت می‌گیرد، یک بازیکن آسیب می‌بیند، بدن یک نفر خونی می‌شود، بارها و بارها بازیکنان آب دهان خود را روی چمن می‌ریزند.

بازیکن تیم سپاهان ادامه داد: فوتبال و لیگ ارزش ندارد که یک بازیکن در جریان این دیدارها و لیگ در اثر ویروس کرونا از بین برود. در اخبار می‌گویند که در مکان‌ها عمومی حضور پیدا نکنید، دست ندهید و تماس بدنی با کسی نداشته باشید، در صورتی که در فوتبال بیشترین برخورد فیزیکی وجود دارد، بازیکنان در حین بازی روی چمنی که کثیف است زمین می‌خورند و تماس بدنی بین بازیکنان وجود دارد.

رفیعی با اشاره به بار روانی موجود در اثر ویروس کرونا، گفت: ما به تمرکز نیاز داریم تا در زمین بتوانیم خوب بازی کنیم. یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشتیم. ما یک شب باید در هتل اقامت داشته باشیم، در هتل نمی‌دانیم به چیزی که دست می‌زنیم استریل هست یا خیر. بازی امروز یک دیدار پر استرس برای ما بود، زیرا یک هفته پر استرس را پشت سر گذاشته بودیم.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های فوتبال، اظهار کرد: من درک می‌کنم مسئولان می‌خواهند لیگ برگزار شود اما به چه قیمتی؟ یک برد و باخت، یک امتیاز، یک قهرمانی یا کل لیگ چه قدر ارزش دارد؟ بهتر است لیگ فوتبال تعطیل شود و یک سال لیگ نداشته باشیم، اما کسی جانش را از دست ندهد. یک فوتبالیست امید خانواده و کشورش است و همانند بقیه مردم کشور جانش ارزش دارد. خواهش می‌کنم لیگ را تعطیل کنند. من به عنوان یک فوتبالیست نباید خواهش کنم بلکه خود مسئولان باید تعطیل کنند.

بازیکن تیم سپاهان ادامه داد: ما بازیکنان خانواده داریم. نمی‌توانیم با استرس تمرین کنیم و در زمین بازی حاضر شویم. من مطمئن هستم دادن پنالتی به تیم مقابل در دقایق پایانی بازی امروز بخاطر نداشتن تمرکز و استرس بود.

کد خبر 412622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.