بازگشت روزهای خوب قرمزپوش‌ها با رادو

پرسپولیس در یک بازی جذاب و حساس موفق شد با درخشش دروازبان کروات خود شهر خودرو را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در حساس‌ترین بازی پرسپولیس و شهر خودرو از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، این دیدار در حالی برگزار شد که قبل از آغاز آن، استقلال و سپاهان نتوانستند رقبای خود را شکست دهند تا شهرخودرو با هدف برگشتن به کورس قهرمانی و پرسپولیس با هدف افزایش اختلاف با تیم دوم پا به میدان بگذارند.

با آغاز بازی یحیی مقابل تیم خود قدرتمند ظاهر شد تا بازیکنان پرسپولیس با گلزنی وحید امیری و بشار رسن در دقایق ۹ و ۱۶ از رقیب مشهدی خود پیش بیوفتند، در این نیمه بوژیدار رادوشویچ روی دو صحنه واکنش‌های درخشانی را به جای گذاشت تا نیمه اول با همان نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام برسد.

نیمه دوم با حملات زهردار و خطرناک شهرخودرو آغاز شد تا اینکه روی سانتر سیف اللهی فرشاد فرجی همچون بازی رفت دو تیم دروازه پرسپولیس را باز کند تا گزارشگر بازی به او لقب "فرشاد رفت و برگشت" را بدهد.

چیزی از گل فرجی نگذشت که مهدی ترابی روی حرکتی فردی و زیبا موفق به کسب پنالتی شد که خود او موفق شد دروازه رحمتی را برای سومین بار باز کند، در ادامه نتیجه دستخوش تغییر نشد تا سرخپوشان جای خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

کد خبر 412620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.