۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
لغو نماز جمعه در ۲۳ استان کشور

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای از لغو نماز جمعه این هفته در ۲۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در اطلاعیه این شورا آمده است:

"به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مؤمنان خداجوی و نمازگزار جمعه می‌رساند، پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مؤمن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، با عنایت به نامه مکتوب دکتر نمکی نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۹ در مراکز استان‌هایی که از سوی ستاد اعلام شده است و ذیلاً نام آن‌ها می‌آید، برگزار نخواهد شد.

۰۱ تهران ۰۲ قم مقدس ۰۳ رشت ۰۴ مشهد مقدس ۰۵ تبریز ۰۶ ارومیه ۰۷ همدان ۰۸ اصفهان ۰۹ ساری ۰۱۰ اردبیل ۰۱۱ کرج ۰۱۲ اهواز ۰۱۳ سمنان ۰۱۴ زاهدان ۰۱۵ شیراز ۰۱۶ قزوین ۰۱۷ سنندج ۰۱۸ کرمانشاه ۰۱۹ یاسوج ۰۲۰ گرگان ۰۲۱ خرم آباد ۰۲۲ بندر عباس ۰۲۳ یزد

همچنین در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می‌شود. فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام نورانی و معنوی مراتب سپاس و قدرشناسی خود و ائمه جمعه محترم ایران اسلامی را از مدافعان سلامت ملت - پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران تلاشگر و کادر خدماتی و اداری - و مدیران و مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این جهاد مقدس، اعلام می‌دارم. در این شب‌ها و روزهای عزیز به خصوص اولین شب و روز جمعه ماه نورانی رجب المرجب، بهترین تقدیرها را برای همگان بخصوص ملت بزرگ و صبار و شکور ایران از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می‌کنم. "

کد خبر 412618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.