حدادی فر: از قلعه نویی معذرت می‌خواهم!

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امروز یک روز بی روح برای فوتبال بود. دربی امروز مانند یک بازی دوستانه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی دربی اصفهان مقابل تیم سپاهان، اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. سه روز پیش بازی سختی مقابل استقلال در تهران داشتیم، خسته بودیم، یک مقدار شرایط سرما خوردگی بین بچه‌ها بود و دو نفر مصدوم بودند. بجز دقایقی که بازی را از دست دادیم در ببازی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها شجاعانه بازی کردند.

وی با اشاره به برگزاری بازی بدون هوادار، گفت: در یک روز بی روح فوتبالی که تماشاگری در ورزشگاه نبود توانستیم یک تساوی به دست آوریم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. همیشه دربی اصفهان با حضور هوادران برگزار می‌شد و این دربی با حضور تماشاچیان زیبا بود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به سرماخوردی بعضی بازیکنان، تصریح کرد: بازیکنان سرما خوردگی ساده داشتند. یک استرس در جامعه ایجاد شده است. من درخواست دادم و به مسیولان تیم گفتم بازی‌ها لغو شود.بازی امروز مثل یک بازی تمرینی بود. فوتبال بدون تماشاگر زیبا نیست. امیدوارم بازی‌ها لغوشود زیرا سلامت بازیکنان نیز در خطر است. قبل از بازی و در هتل بیشتر حرف از ویروس کرونا بود تا بازی فوتبال. همه خانواده‌ها و بچه‌ها درگیر هستند. امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری کنترل شود ودوباره شاهد خضور تماشاچیان در ورزشگاه باشیم.

حدادی‌فر با اشاره به اعتراض کادر فنی سپاهان در خصوص عدم بازی دوستانه، اظهار کرد: از قلعه نویی معذرت خواهیی می‌کنم شرمنده هستم. بهتره بود توپ را به اوت می‌فرستادم. من می‌خواستم بازی را از کنار دروازه شروع کنم. من معذرت خواهی می‌کنم من را ببخشند قصد بدی نداشتم.

کد خبر 412609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.