قلعه نویی: جان انسان ها برایشان مهم نیست!/ ذوب آهن بدون موقعیت گل زد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی تحت تأثیر بازی یکشنبه بود، در آن روز از ساعت دو کهوارد لابی هتل شدیم و از هر نظر بازیکنان تحت فشار بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی عصر امروز _ پنج شنبه ۸ اسفند ماه_ در نشست خبری پس از تساوی ۱ بر ۱ تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و روانی تحت تأثیر بازی یکشنبه بود، در آن روز از ساعت دو که وارد لابی هتل شدیم و از هر نظر بازیکنان تحت فشار بودند.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم تشکر می‌کنم افزود: بازیکنانم با وجود همه مشکلات از نظر روحی و روانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ذوب آهن تیم بزرگی است، اما بدون موقعیت گل زد و فوتبال ما را تنبیه کرد. وقتی موقعیت‌ها را در نیمه اول گل نکنید در ادامه جوابش را دریافت خواهید کرد. هر دو نیمه بازی با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم و از نظر موقعیت و مالکیت برتری داشتیم.

سرمربی سپاهان پیرامون کیفیت نامناست محمدرضا حسینی در بازی امروز، خاطرنشان کرد: یک تیم یا یک بازیکن نمی‌تواند ۳۰ بازی را یک مدل انجام دهد, شاید یک بازیکن چند بازی خوب باشد و در یک بازی روز خوبش نباشد، اما حسینی امروز بد نبود و ما می‌خواستیم با تعویض‌ها ترکیب را هجومی‌تر کنیم. همه تعویض‌ها رو به جلو بود. حسینی بازیکن با کیفیتی است ولی ممکن است یک روزی در حد و اندازه‌های خودش نباشد.

وی با اشاره به اینکه مگر فوتبال بدون اشتباه ممکن است؟ افزود: تیم‌ها و مدافعان بزرگ هم اشتباه می‌کنند. این جزئی از فوتبال است؛ اشتباهات امروز ما خیلی ساده بود. یک ارسال پفکی تبدیل به یک پنالتی شد. واقعیت فوتبال داخل زمین است. یک بحث آنالیز و دیگر اجرای درست آن. فکر می‌کنم چند بازیکن ما خیلی ضعیف بودند. مخصوصاً یکی از بازیکنان ما در خط هافبک خیلی خیلی ضعیف بود.

قلعه نویی پیرامون لغو شدن رقابت‌های آسیایی بر خلاف لیگ کشور، تصریح کرد: بخش دولتی و هم بخش اجرایی فوتبال باید جوابگوی فوتبال باشند. الان برای برگزاری این بازی ما هستیم و عوامل اجرایی که ۲۰۰ نفر هستند. چه کسی باید جوابگو باشد؟ الان خانم شیخی فوت کرده و به خانواده ایشان باید تسلیت بگوییم. برای این است که دیر اطلاع‌رسانی شده است. اینکه پروازها قطع و قرنطینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: جان انسان‌ها خیلی مهم نیست و می‌خواهند فقط کار خودشان انجام شود. الان کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴ بازی ایران را در آسیا تعطیل کرده و اگر ادعای فوتبال دارید چرا از آنها الگوبرداری نمی‌کنید؟

سرمربی سپاهان با بیان این که در مورد بازی ندادن به کی روش استنلی ریسک نکرده است، خاطرنشان کرد: امروز می‌توانستیم از او استفاده کنیم، اما ریسک نکردیم. ایرانپوریان هم آماده است و می‌تواند از بازی‌های بعدی به ما کمک کند. مشکل ما اشتباهات خودمان است. محبی تک به تک را گل نکرد. من فکر نمی‌کنم اصلاً نیازمند در این بازی زمین خورده باشد.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد محسن الغسانی، مهاجم عمانی این تیم که در نیم فصل جذب شده است، گفت: او از یک کشور هم سطح دریا به کشور مرتفع آمده است و زمان می‌برد تا هماهنگ شود. ما روزی به مشکل خوردیم که عزت الله پورقاز را از دست دادیم. همچنین ولسیانی و مهدی زاده را هم از دست دادیم. در نیم فصل اول همه از نظم دفاعی ما سخن می‌گفتند ولی سه مدافع ما مصدوم شدند.

وی افزود: طیبی و شایان واقعاً خوب بازی می‌کنند ولی نیاز به زمان دارند. اگر ساختار دفاعی ما حفظ می‌شد این مشکلات ساده را نداشتیم.

کد خبر 412603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    سپاهان هرچه سریعتر قلعه نوعی را بر کنار کنه ایشان هیچ دستاوردی برای سپاهان نداره .بنوعی سپاهان تیم ملی را نجات داد
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    با اعلام کمیته انظباطی عملا قهرمانی از سپاهاهن دور شد مگر اتفاق خاصی بیفته .باید عامل این اتفاق معرفی و جریمه بشه .در ضمن افکار فوتبالی قلعه نوعی دیگه قدیمی شده و نمی تواند به درد سپاهان بخوره تا دیر نشده بایدبا ایشان خداحافظی کرد . با این بازیکنان هر مربی دیگری هم این نتایج را میگرفت . و مربی تاثیر چندانی نداشت این کیفیت خوب بازیکناناست