اصفهان یک زمین ساحلی استاندارد ندارد/ هدفمان حفظ آبروی اصفهان در لیگ برتر ساحلی است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: استان بزرگی هستیم اما یک زمین ساحلی استاندارد نداریم. چندین نامه به سازمان لیگ داده‌ایم که اگر زمین استاندارد نباشد اجازه برگزاری بازی در آن را نمی دهیم.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با قبول سرمربیگری تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: صنعت فرش حداد سه الی چهار سال بود که در لیگ یک فوتبال ساحلی کار می‌کرد و موفق نشده بود به لیگ برتر صعود کند. سال گذشته مدیرعامل این باشگاه جلیل حداد پور با من صحبت کرد تا مسئولیت فنی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد را بپذیرم، من هم به خاطر شرایطی که بود، قبول کردم.

وی افزود: سال گذشته توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و با صحبت‌هایی که شد تصمیم گرفتم از بوشهر به اصفهان بیایم و به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده بگیرم.

هدف نخست تیم حفظ آبروی نام اصفهان است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد تصریح کرد: اصفهان چند سالی بود که تیم فوتبال ساحلی در لیگ برتر نداشت، به همین دلیل نسبت به شهرهای دیگر در این زمینه عقب افتاده است. اولین هدف در تیم صنعت فرش حداد حفظ آبرو و شخصیت نام اصفهان است بعد از آن کار می‌کنیم تا به سطح تیم‌های مدعی برسیم و این کار یک برنامه سه الی چهار ساله می‌خواهد.

نادری ادامه داد: اگر بخواهیم به سرعت پیشرفت کنیم، هزینه زیادی باید بشود و بازیکن از خارج اصفهان آورده شود، اما من مخالف این کار هستم بلکه می‌خواهم تا جایی که امکان دارد از بازیکنان اصفهانی در ترکیب تیم استفاده کنم.

وی در خصوص حمایت باشگاه صنعت فرش حداد، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، باشگاه‌ها و تیم‌های خصوصی نمی‌توانند شرایط ایده آلی فراهم کنند. ما هم با مدیرعامل باشگاه سر یک هزینه متعادل به توافق رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اضافه کرد: در تیمی که تشکیل دادیم شاید یک بازیکن خارج از اصفهان جذب کنیم. در حال حاضر تیم امید و بزرگسالان باشگاه باهم تمرین می‌کنند و همه اعضا از اصفهان هستند.

بازیکن فوتبال ساحلی به زمان نیاز دارد

نادری با اشاره به اینکه پتانسیل و بازیکن خوب فوتبال ساحلی در اصفهان وجود دارد، گفت: باید روی بازیکنان مستعد کار شود تا بعد از حدود سه سال یک بازیکن کامل شوند. فوتبال ساحلی تکنیک‌هایی دارد که بازیکن برای آموختن آنها نیاز به زمان دارد. بهترین فوتبالیست دنیا هم که وارد فوتبال ساحلی شود حداقل یک سال زمان می‌خواهد تا به شرایط ایده آل برسد.

وی افزود: فوتبال ساحلی بحثی تخصصی است که خیلی از افراد متوجه آن نیستند، باید بیایند و ببینند برای رسیدن بازیکن به شرایط آرمانی چقدر زمان لازم است.

ملی پوشان اصفهانی ترجیح دادند امسال نیایند

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با استفاده از بازیکنان ملی پوش اصفهانی در این تیم، اظهار کرد: امیر حسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نخستین بازیکنانی بودند که به تیم دعوت کردیم، اما ترجیح دادند نیایند چرا که فوتبال ساحلی اصفهان شرایط خوبی ندارد، امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا این بازیکنان با خیالی راحت به تیم بیایند و برای اصفهان بازی کنند.

اسپانسرها به تعهدات مالی خود عمل نمی‌کردند

نادری با بیان اینکه دلیل اصلی نداشتن تیم فوتبال ساحلی در اصفهان نبود اسپانسر بوده است، تصریح کرد: در این چند سال اسپانسر قوی نبوده که بتواند به تعهدات مالی خود عمل کند برای همین تیم بعد از یک سال حضور در لیگ برتر از هم می‌پاشید.

وی در خصوص شروع تمرینات تیم صنعت فرش حداد، خاطر نشان کرد: ۴۰ روز از شروع تمرینات می‌گذرد، روز به روز بچه‌ها بهتر می‌شوند و پیشرفت می‌کنند. یک بازیکن غیربومی می‌خواهیم جذب کنیم که با آمدن او شرایط تیم بهتر می‌شود، امیدوارم یک حضور آبرومندانه در لیگ برتر فوتبال ساحلی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با اشاره به اینکه مسئولان اصفهانی باید از تیم حمایت کنند، گفت: هیئت فوتبال اصفهان از حضور ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی خوشحال شد و استقبال کرد اما خوشحالی کافی نیست بلکه باید حمایت کنند.

احتمال تیم داری فرش حداد در بخش فوتبال ساحلی بانوان

نادری در رابطه با تیم داری صنعت فرش حداد در بخش بانوان، اظهار کرد: اگر بتوانیم در بخش آقایان عملکرد خوبی داشته باشیم مدیر عامل تیم به بخش تیم‌داری بانوان هم ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه اصفهان یک زمین ساحلی استاندارد ندارد، خاطر نشان کرد: استان بزرگی هستیم اما یک زمین ساحلی استاندارد نداریم. چندین نامه به سازمان لیگ داده‌ایم که اگر زمین استاندارد نباشد اجازه برگزاری بازی در آن را نمی‌دهیم. ما در حال حاضر در زمین ناژوان بازی می‌کنیم، اما برای مسابقات تأیید نمی‌شود زیرا نور کافی، رختکن و جایگاه تماشاگران ندارد همچنین با تیم‌های هندبال ساحلی و برخی تیم‌های محلی در یک مکان تمرین می‌کنیم. مسئولین باید این مشکل را حل کنند.

کد خبر 412578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.