تعطیلی پارک‌های بازی بندرعباس

شهردار بندرعباس با اشاره به تصمیم‌گیری در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا گفت: از روز چهارشنبه، کلیه پارک‌های بازی کودکان و وسایل بازی در تمام بوستان‌های بندرعباس تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گزارش ایمنا، عباس امینی‌زاده از ضد عفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به منظور پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع این بیماری در سطح کشور، مشاهده یک مورد مثبت در استان هرمزگان و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه، تشکیل جلسات مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه، افزود: از روز چهارشنبه، کلیه پارک‌های بازی کودکان و وسایل بازی در تمام بوستان‌های بندرعباس تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

شهردار بندرعباس از شست‌وشو و ضد عفونی اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، مجتمع‌های عمومی پر جمعیت، حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی، معابر پر تردد، بازارها و بازارچه‌های تحت مدیریت شهرداری خبر داد و گفت: این اقدامات توسط نیروهای مدیریت بحران و آتش‌نشانی شهرداری از روز سه‌شنبه آغاز شده است.

امینی‌زاده با اشاره به حضور تعدادی از مسافران سایر شهرهای کشور در بندرعباس در روزهای اخیر، تصریح کرد: تمامی چادرهای این مسافران از سطح شهر و بوستان‌ها به بوستان خلیج فارس منتقل می‌شود.

وی از ضد عفونی پایانه‌های مسافربری این کلانشهر خبر داد و افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر به عموم شهروندان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 412574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.