تمهیدات سازمان مدیریت پسماند قم برای کنترل کرونا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: آموزش‌های لازم به صورت چهره به چهره به تمام عوامل اجرایی در بخش تفکیک اعم از کارگران سایت دفن پسماند (البرز)، کارخانه پردازش و نیروهای شرکت‌های پیمانکاری در بخش جمع‌آوری و پردازش و همچنین عوامل گشت و کنترل نظارت در سطح مناطق ارائه شد.

به گزارش ایمنا، سید عبدالله میرابراهیمی با تاکید بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و بهداشت فردی توسط شهروندان، اظهار کرد: با رعایت نکات بهداشتی و فردی این دوره را به خوبی و بدون کمترین آسیب سپری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم به صورت چهره به چهره به تمام عوامل اجرایی در بخش تفکیک اعم از کارگران سایت دفن پسماند (البرز)، کارخانه پردازش و نیروهای شرکت‌های پیمانکاری در بخش جمع‌آوری و پردازش و همچنین عوامل گشت و کنترل نظارت در سطح مناطق ارائه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به توزیع بروشورهای آموزشی در میان عوامل اجرایی شرکت‌های پیمانکاری، ادامه داد: به منظور حفظ سلامت پرسنل، ناظران و تمامی کارکنان به تجهیزات مراقبتی و بهداشتی شامل ماسک‌های بهداشتی و دستکش یکبار مصرف مجهز شده‌اند تا در فعالیت‌های نظارتی خود از آنها استفاده کنند.

میرابراهیمی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم در زمینه خود مراقبتی به متصدیان ایستگاه‌های بازیافت و مأموران جمع‌آوری پسماند خشک، تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی شامل ارائه آموزش‌های شفاهی به همراه تهیه و نصب پوسترهای آموزش برای پیشگیری از انتقال این ویروس در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی محل و اشیا داخل غرفه‌ها، حفظ فاصله مطمئن با شهروندان و مراجعه کنندگان و استفاده از ملزومات بهداشتی نظیر ماده ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش از مواردی است که به متصدیان جهت رعایت تاکید شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به خرید اقلام بهداشتی و در اختیار قرار دادن کلیه عوامل اجرایی اشاره کرد و گفت: هماهنگی با شرکت‌های پیمانکار جهت تخلیه غرفه‌ها به منظور گند زدایی و تخلیه سریع پسماندهای خشک جمع‌آوری شده به صورت مستمر صورت گرفته است.

کد خبر 412572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.