آموزش کارکنان شهرداری سنندج برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: با همکاری مرکز بهداشت دوره آموزشی کرونا ویروس برای کارکنان حوزه خدمات شهری این شهرداری به منظور آشنایی با این ویروس، علائم بیماری و راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری و درمان بیماری برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، سیروان غفوری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و نگرانی مردم از ابتلاء به این بیماری ضرورت آشنایی مردم با این بیماری و روش‌های مراقبت و پیشگیری از آن بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و رعایت اصول پیشگیرانه می‌تواند به پیشگیری از شیوع کرونا ویروس کمک کند، افزود: از آنجا که حوزه خدمات شهری در معرض خطر بیشتری با توجه به جمع‌آوری زباله و پسماند قرار دارند باید تحت آموزش‌های لازم قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اضافه کرد: با همکاری مرکز بهداشت دوره آموزشی کرونا ویروس برای کارکنان حوزه خدمات شهری این شهرداری به منظور آشنایی با کرونا ویروس، علائم بیماری و راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری و درمان بیماری برگزار شده است.

غفوری تصریح کرد: در این کلاس آموزشی موارد بهداشتی و نکات پیشگیرانه از قبیل استفاده صحیح از لوازم حفاظت فردی و ماسک و همچنین شستشوی صحیح دست‌ها به مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری آموزش داده شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهروندان در این ایام از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند و این اقلام پزشکی می‌تواند ناقل این ویروس باشد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج تاکید کرد: از شهروندان در خواست می‌کنیم به هیچ عنوان اقلام پزشکی مورد استفاده خود نظیر ماسک و دستکش را در معابر عمومی نیندازید.

منبع: ایسنا

کد خبر 412569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.