تشکیل کمیته مقابله با کرونا در شهرداری شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: به منظور جلوگیری از شوع ویروس کرونا در اماکن عمومی و پر تردد شهر، کمیته ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرداری تشکیل و فعال شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا امیدی اظهار کرد: به دنبال تشکیل و فعالیت کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری شهرکرد باید با هماهنگی این کمیته اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری ویروسی را عملیاتی کنند.

وی افزود: در راستای تأمین سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری، اقدامات پیشگیرانه‌ای به منظور مقابله با ویروس کرونا در دستورکار شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: قرار شد فضای بیرونی و داخلی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس‌های درون‌شهری به‌صورت روزانه شست و شو و ضدعفونی شود.

امیدی یادآور شد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزون بر سه هزار ماسک فیلتردار و ساده و چهار هزار جفت دست‌کش بین کارگران و کارکنان توزیع شد.

وی گفت: انواع اسپری ضدعفونی کننده بین واحدهای مختلف این شهرداری توزیع شده است که این اقدام به‌صورت روزانه ادامه دارد.

سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: وسایل بازی و ورزشی بوستان‌های شهرکرد و تمامی سرویس‌های بهداشتی مرکز استان نیز شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

امیدی تاکید کرد: تمامی محوطه، فضای داخلی سالن‌ها، گیشه‌های بلیت‌فروشی و سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری آزادی به‌صورت مستمر نظافت، پاک‌سازی و ضدعفونی خواهد شد.

وی افزود: اقدام مشابه در تمامی فضاهای عمومی زیر نظر شهرداری شهرکرد به صورت مداوم در حال انجام است.

منبع: ایرنا

کد خبر 412568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.