۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
گندزدایی معابر عمومی روانسر

شهردار روانسر گفت: فضاها و معابر عمومی این شهر توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، امید مجیدی اظهار کرد: اماکن و تجهیزات عمومی شهر روانسر برای مقابله با کرونا ویروس به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود و این اقدام تا پایان نظر کارشناسان بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار روانسر ادامه داد: برای انجام این کار ۱۵۰ گالن ۲۰ لیتری آب ژاول (وایتکس) خریداری شده و با تهیه مواد ضدعفونی و گندزدا، ادارات، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مساجد، فضاهای اداری و مدارس، تجهیزات و سکوهای بوستان‌ها، خودپردازهای بانک‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مکان‌هایی که تجمع و تردد افراد زیاد است هر روز گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

مجیدی با بیان اینکه مواد گندزدای تهیه شده عارضه‌ای برای مردم نخواهد داشت، اظهار کرد: برای اجرای این طرح همکاری مردم نیز برای تسریع امور و افزایش سطح سلامت عمومی لازم است.

وی با بیان اینکه برای اطمینان خاطر شهروندان هنگام تردد در سطح شهر، مکان‌های پرتردد و تجهیزات عمومی سطح شهر هر روز ضدعفونی می‌شود، اضافه کرد: شرط اصلی مهار ویروس رعایت نکات بهداشتی است، اما مجموعه شهرداری کار گندزدایی از وسایل عمومی را تا زمان کنترل و مهار آن انجام خواهد داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.