۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
ضد عفونی شهرداری گرگان

شهردار گرگان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر از آغاز عملیات ضد عفونی و گندزدایی ساختمان‌های شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پست اینستاگرامی عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان بدین شرح است:

با توجه به اهمیت مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، کمیته مقابله با این ویروس در شهر گرگان توسط شهرداری گرگان تشکیل شد. در این راستا در ساعات مشخص تمامی ساختمان‌های شهرداری گرگان با مواد ضدعفونی کننده پاکسازی و ضدعفونی می‌شود. همچنین با تشخیص کمیته سلامت استان، تمامی بازارهای هفتگی گرگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

در پایان شیفت کاری، اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان تمامی اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شود. مقرر شده در ساختمان‌های شهرداری گرگان در ورودی ساختمان‌ها ماده ضدعفونی کننده تعبیه شده و شهروندان قبل از ورود به ساختمان دستان خود را با ماده مخصوص ضدعفونی کنند. این اقدام در حال پیگیری است و به محض خریداری شدن مایع ضدعفونی کننده، این تصمیم عملیاتی خواهد شد.

آهک‌پاشی و توجه ویژه به پاکسازی معابر، باکس‌های زباله و معابر پرتردد در دستور کار ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان قرار دارد. برای آگاه‌سازی بیشتر شهروندان شهرداری گرگان اقدام به چاپ، نصب و توزیع بروشورهای آموزشی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس کرده است و در روزهای آینده این اقدام پررنگ‌تر خواهد شد. شهرداری گرگان همراه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هر نوع اقدامی را که برای پیشگیری از شیوع این ویروس لازم باشد را با تمام توان اجرایی خواهد کرد.

کد خبر 412561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.