سایه باد؛ پرفروش‌ترین کتاب دوران

کتاب سایه باد اثری از نویسنده مشهور اسپانیایی کارلوس روئیث ثافون است که توسط علی صنعوی به فارسی ترجمه شده و نشر نیماژ آن را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این نویسنده اسپانیایی متولد بارسلون اولین رمان خود را در چهارده سالگی نوشت و از نوزده سالگی به یک نویسنده حرفه‌ای تبدیل شد.

وی را از جمله نویسندگانی دانسته‌اند که همه آثارش با تیراژ بالا در جهان به فروش می‌رسد، در واقع آثار این نویسنده در ۴۵ کشور به چاپ رسیده است و به بیش از ۴۰ زبان مختلف ترجمه شده است و بر اساس این ارقام ثافون پربازدیدترین نویسنده معاصر اسپانیایی است.

این کتاب در سال ۲۰۰۴ توسط لوسیا گریوز به انگلیسی ترجمه شد و پس از به دست آوردن موفقیت در اروپا، بیش از یک میلیون نسخه از آن در انگلیس به فروش رسید. اعتقاد بر این است که از این کتاب ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است و آن را به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دوران حاضر تبدیل کرده است.

این رمان، داستانی درون داستان است. دانیل سمپره شخصیت اصلی داستان است که پس از بازدید از گورستان کتاب‌های فراموش شده و انتخاب کتاب سایه باد توسط جولیا کاراکس، می‌آموزد که باید این کتاب را به عنوان یک گنجینه حفظ کند چراکه شخصیتی مرموز در جستجوی کتاب است.

در بخشی از پشت جلد کتاب آمده است:

گابریل گارسیا مارکز، امبرتواکو و خورخه لوئیس بورخس در این رمان با یکدیگر تلاقی پیدا می کنند… روئیث ثافون ما را با شخصیت‌های بکر و داستان تمام عیارش شیفته خود می‌کند. داستانی لایه لایه که عشق و شور، انتقام و رمز و راز در آن موج می‌زند و مانند پیاز با شکافته شدن هر پوسته، لایه‌ای جدید هویدا می‌شود… با خواندن این رمان به یک سواری تند و وحشیانه می روید.

این رمان با قیمت ۸۹,۰۰۰ تومان از کتاب فروشی‌های سراسر کشور قابل تهیه می‌باشد.

کد خبر 412553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.