امدادرسانی هلال احمر به یک هزار و ۵۴۰ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی امدادگران اصفهانی به یک هزار و ۵۴۱ حادثه دیده در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ داریوش کریمی با اشاره به اینکه در طول ماه گذشته، پوشش امدادی ۳۱۵ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، اظهار کرد: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به یک هزار و ۵۴۱ حادثه دیده کردند.

وی در مورد اسکان اضطراری مسافران در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۰۳ مسافر نیز در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری اسکان داده شده و خدمات حضوری دریافت کردند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر، گفت: در این بازه زمانی، ۸۷ حادثه جاده‌ای، ۹۷ حادثه شهری، ۷۳ مورد خدمات حضوری، ۳۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲۲ حادثه برف و کولاک، ۲ حادثه کوهستان، ۱ حادثه ساحلی، ۱ حادثه ریزش آوار و ۱ مورد خدمات مناسبتی در یوم الله ۲۲ بهمن توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۱۹ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، اظهار کرد: یک هزار و ۱۴۵ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۸۴ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده به کارگیری شدند.

کد خبر 412552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.