کرونا را دریبل کن / ملاقات یحیی با فرزند سر راهی

سرانجام سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی‌های لیگ گرفت و باید منتظر برگزاری مسابقاتی طی تدابیر شدید بهداشتی باشیم.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۸ اسنفد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "کرونا را دریبل کن" به برگزاری مسابقات امروز لیگ برتر طی تدابیر شدید بهداشتی پرداخت، مسابقاتی که مطمئناً تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا شکل خاصی به خود خواهد گرفت که اولین آن نیز سکوهای خالی تمام ورزشگاه‌ها از تهران تا اصفهان و سیرجان است‌.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چه کسی به فیفا کد داد" به موضوع لغو انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخت، موضوعی که البته با وضع موجود بسیاری آن را محتمل می‌دانستند و حالا با ورود فیفا فدراسیون فوتبال باید به فکر زمانی دیگر برای برگزاری انتخابات خود باشد.

"هدف" با عنوان "ملاقات یحیی با فرزند سر راهی" از تقابل پر از جذابیت پرسپولیس و شهر خودرو نوشت، جایی که یحیی برای اولین بار بعد از ترک مشهد باید مقابل شاگردان سابق خود قرار بگیرد و این بار برای شکست شهرخودرو تلاش کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"توصیه شخصی من لغو تمامی مسابقات است" به اظهارات مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص عدم لغو بازی‌های لیگ برتر پرداخت، حال آنکه برخی بازیکنان نیز در لیگ یک به بیماری‌هایی مشکوک به کرونا مبتلا شده اند برگزاری بازی‌های لیگ برتر و دسته یک هیچ توجیه موجهی ندارد.

"پیروزی" با عنوان"اتحاد خنده دار شکست خورده‌ها" به هم نظر بودن تیم‌های مدعی قهرمانی در خصوص اتفاقات اخیر بازی سپاهان و پرسپولیس پرداخت و مدعی شد همه مدعیان بجز پرسپولیس با یک دیگر همسو شده اند.

"صدای سپاهان" با عنوان "طوفان در مسیر فولاد شهر" به مصاف حساس و جذاب ذوب آهن و سپاهان پرداخت، جایی که شاید سپاهان باید با ارائه یک بازی خوب و قدرتمند نشان دهد ترسی از سرخپوشان پایتخت ندارد.

"سبز سبزم" با عنوان "در این روزهای پر ماجرا شما سبز باشید" به پیشواز شهرآورد اصفهان رفت، این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که ذوب آهنی‌ها بعد از چند هفته عملکرد خوب هفته پیش با اشتباهات داوری از استقلال شکست خوردند و حالا به فکر بازگشت به روزهای خوب هستند.

کد خبر 412551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.