دانش‌ بنیان‌ها کرونا را شکست می‌دهند

"با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم"، عنوان فراخوانی است که قصد داردبا کمک توانمندی دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ ها، گامی قدرتمند در راستای کمک به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا بردارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان "با کمک زیست‌بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم" که ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری پیشگام آن بوده است، بهره‌مندی از توانمندی تمامی فعالان زیست‌بوم نوآوری از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها برای مبارزه و در هم شکستن بیمای کرونا است.

در همین راستا ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف هم‌افزایی و به‌کارگیری توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه از شرکت‌های توانمندی که دارای سابقه و تجربه تولید کیت تشخیصی هستند، حمایت می‌کند. بر این اساس، فعالان دانش‌بنیانی که این کیت‌ها را در کمترین زمان تولید کنند و نمونه اولیه تولیدشده داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم، عنوان فراخوانی است که قصد دارد با هم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری و با کمک توانمندی دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ ها، گامی قدرتمند در کمک به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا بردارد.

کد خبر 412535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.