۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
لباس نو بر تن شهر

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان گفت: هدف اقدامات و فعالیت‌های ویژه نوروز شهرداری، فراهم کردن شرایط متناسب شهری برای شهروندان و استقبال خوب از مسافران است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از نیازهای شهر گردشگر پذیر، داشتن طراوت و شادابی و ظاهری آراسته است لذا در مناطق ۱۵ گانه اکیپ‌های رنگ آمیزی در حال فعالیت هستند و تا ۱۵ اسفند ماه لباس نو بر تن شهر خواهد شد.

وی گفت: رنگ آمیزی بیش از یک‌هزار و ۱۴۰ کیلومتر جدول، ۲۰ هزار پایه تابلو، ۸۴ هزار متر طول نرده خیابانی و گاردریل و ۳۱ هزار متر طول نرده پارکی با بیش از ۲۵۰ تن رنگ شروع شده است و تا ۱۵ اسفند ماه تکمیل خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: با توجه به رنگ آمیزی نشدن نرده‌های بی آر تی تاکنون، رنگ آمیزی ها آن در دستور کار قرار گرفته است.

امیری ادامه داد: هر اقدام و تصمیمی باید به صورت اصولی و دقیق انجام شود و هدف مدیریت شهری این است که با بهترین کیفیت تمام اقدامات پیش برده شود و برای فراهم‌سازی زمینه‌های استقبال و اسکان مسافران نوروزی کارهای لازم انجام شود.

وی ادامه داد: جلسات لازم با دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط برگزار شده است و امکانات پذیرایی تا یکصد و ۸۰ هزار نفر شب خواب فراهم است.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر اصفهان گفت: به منظور تسهیل در رفت آمد درون شهری با هماهنگی پلیس راهور تدابیر لازم شده؛ همچنین جلسات آموزشی برای رانندگان تاکسی برقرار شده و ادامه خواهد داشت در این راستا ۱۵ ایستگاه اصلی در حاشیه زاینده‌رود، میدان نقش جهان، میدان امام علی، ناژوان، صفه در نظر گرفته شده و سرویس دهی مناسب می شود.

وی در خصوص نیاز شهر به افزایش سرویس‌های بهداشتی گفت: با توجه به اینکه اصفهان یک شهر گردش پذیر است، رفع نیاز سرویس‌های بهداشتی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری می‌باشد در همین راستا ۱۹ سرویس بهداشتی از سال گذشته تاکنون اضافه شده و به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران در مکان‌هایی که میزان تردد بسیار است احداث ۱۶ سرویس بهداشتی برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و مراسم چهارشنبه سوری دستورات لازم جهت اقدامات ایمنی صادر شده است و ضایعات بر جا مانده از هرس درختان، لاستیک‌های رها شده در سطح شهر و نخاله‌ها از سطح شهر جمع آوری و پاکسازی خواهد شد.

کد خبر 412529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.