اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای نونوارشدن آسفالت معابر شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال جاری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش معابر اصلی و فرعی شهر، لکه‌گیری و درزگیری و آسفالت‌تراشی در نظر گرفته شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری همه ساله برای انجام روکش معابر اصلی و فرعی همچنین لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت تراشی اعتباراتی در سطح مناطق شهر پیش‌بینی می‌کند.

وی افزود: امسال ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام این اقدامات در نظر گرفته شده و قراردادهای روکش آسفالت در تمامی مناطق منعقد شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر در نیمه اول سال و ماه پایانی سال با توجه به مطلوب بودن درجه حرارت هوا انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر در چندین منطقه نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: آسفالت‌تراشی و لکه‌گیری معابر اصلی و بزرگراهی شب‌هنگام و حاشیه شهر در روز انجام می‌شود، همچنین لکه‌گیری و آسفالت کوچه‌ها نیز طبق برنامه در حال انجام است.

مظفر خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ هزار تن آسفالت تولید و در سطح شهر پخش شده که امیدواریم در ایام پایانی سال با توجه به افزایش اکیپ‌های آسفالت‌ریزی، ۲۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران تولید و در سطح تمامی مناطق ۱۵ گانه پخش شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساماندهی و بهسازی معابر شهری با اقداماتی چون آسفالت ریزی، پیاده‌روسازی، اجرای کفپوش و جدول‌گذاری یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های بودجه عمران شهری است، روند اجرایی این اقدامات با اولویت بندی مناطق کم‌برخوردار و با رویکرد تحقق اهداف توسعه پایدار شهری و جلب رضایت‌مندی شهروندان، برای داشتن معابر با کیفیت تداوم خواهد یافت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: بهبود و ارتقای وضعیت معابر شهری از جمله شاخصه‌های مهم ارزیابی و رضایتمندی از عملکرد شهرداری و از عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می‌شود.

کد خبر 412518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.