اجرای طرح دورکاری پرسنل در شرکت‌های مخابرات قابل اجراست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به طور کلی از این پس تا اطلاع ثانوی اجرای طرح دورکاری پرسنل با لحاظ شرایط هر فرد و تأیید مدیران هر بخش قابل اجراست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجید صدری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شرکت مخابرات ایران، دستورالعمل اجرایی این ستاد را به همه شرکت‌های تابعه، مناطق و ستاد مخابرات برای اطلاع‌رسانی و اجرا به بهترین نحو ابلاغ کردیم.

اطلاع‌رسانی عمومی به همه کارکنان و آموزش اصول بهداشت، تجهیز مراکز مخابراتی و اماکن رفاهی و پرتردد به اقلام بهداشتی، ضدعفونی و رعایت بهداشت در همه ساختمان‌ها به طور مکرر و با دقت و جدیت در طول روز، تعطیلی همه اماکن ورزشی حوزه مخابرات، تغییر شیوه ثبت حضور و غیاب کارکنان و محدودیت در ورود و خروج افراد متفرقه به ساختمان‌ها از جمله مواردی است که در ۲۲ بند در این دستور عمل گنجانده شده است.

پیش از این درباره تغییر شیوه کار بخشی از کارکنان گفته بودم. اما به طور کلی از این پس تا اطلاع ثانوی اجرای طرح دورکاری پرسنل با لحاظ شرایط هر فرد و تأیید مدیران هر بخش قابل اجراست.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا مورد در این زمینه با دبیر ستاد در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در ارتباط باشید.

با دقت و احساس مسئولیت بیشتر نسبت به خود و اطرافیان و عزیزانمان کمک کنیم تا هرچه زودتر با این بیماری مقابله و آن‌را ریشه‌کن کنیم. ان‌شاءالله"

کد خبر 412515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.