کرونا در کمین بازیکنان سپیدرود؛ آقای بهاروند خودتان به رشت بیایید

این روزها در سراسر جهان ویروس خطرناک کرونا پخش شده است و همه مردم، از جمله قشر ورزشکار را تحت تأثیر قرار داده است و این احتمال وجود دارد که بازیکنان تیم فوتبال سپید رود به این ویروس مبتلا شده باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود مشاهده بیماری کرونا در کشور هنوز برخی از مسابقات ورزشی از جمله لیگ برتر و دسته یک فوتبال لغو نشده و حواشی بسیاری به وجود آورده است.

با اعلام ابتلای مواردی از ابتلاء به کرونا در شمال کشور، خبرهایی از ابتلای شماری از بازیکنان سپیدرود رشت به این ویروس در فضای مجاری همرسانی شده است؛ پس از بازگشت کاروان باشگاه سپیدرود از بابل به رشت و شیوع کرونا ویروس در استان گیلان، سه بازیکن سپیدرود تب شدید گرفته و حال و روز چندان مساعدی ندارند.

بنا بر ادعای مسئولان باشگاه سپیدرود سه بازیکن این تیم پس از مراجعه به درمانگاه کمی بهبود یافتند، اما پزشکان از مسئولان تیم خواسته اند تا هر چه سریع‌تر این بازیکنان به بیمارستان رازی، ویژه بستری بیماران مبتلا به کرونا منتقل شوند.

در همین راستا، رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص شرایط بازیکنان این تیم رشتی گفت: شب قبل از بازی مقابل رایکا در بابل، آنالیزور تیم دچار علائم ویروس کرونا شد که بلافاصله ایشان را به رشت منتقل کردیم، روز مسابقه هم چند بازیکنان دچار تب خفیف شدند.

وی ادامه داد: بابل، شهری بزرگ و پرجمعیت است و موارد مشکوکی از ابتلاء به کرونا در آن دیده شده، وقتی از بابل بازگشتیم، حال عمومی سه بازیکن تیم بدتر و از روز گذشته (سه شنبه) این تعداد اندک تبدیل با ۱۰ نفر شد، از ماساژور تیم گرفته تا تدارکات و پنج بازیکن اصلی تیم سپیدرود مثل ساسان شیرمردی، مهیار نوری و میثم کریمی، دچار تب و لرز شدید شدند و حتی تمرین دیروز تیم با وجود هماهنگی‌های لازم و اعلام ساعت شروع، لغو شد. البته خطر آنقدر هم حاد نیست و بازیکنان تحت مراقبت هستند و تست‌های پزشکی انجام شده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود افزود: سازمان لیگ به ما نامه زده و به همان دلیلی که اصرار نابجا داشت که بازی سپاهان و پرسپولیس را با سکوهای خالی برگزار کند، الان از ما هم همان درخواست را دارد، باشگاه سپیدرود بیانیه داده که روح و فلسفه ورزش و جوانمردی، سلامت جامعه است، دوستان به این قضیه پشت می‌کنند، با این بی نظمی‌هایی که فدراسیون داشته، اگر یک هفته یا دو هفته دیرتر مسابقات به اتمام برسد اتفاق خاصی نمی‌افتد.

رادانی دیدار ادامه داد: شهر رشت بعد از قم بیشترین درصد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد، قرار است به آقای بهاروند (رئیس موقت فدراسیون فوتبال) نامه بزنیم و بگوییم اگر فکر می‌کنید شهر رشت امکان برگزاری مسابقه‌ی فوتبال دارد، به عنوان ناظر بازی این هفته سپیدرود مقابل آرمان گهر سیرجان به رشت بیاید و از نزدیک شاهد خطری که بازیکن ما و تیم مهمان را تهدید می‌کند باشد. چه بسا بازیکنان آرمان گهر می‌توانند با سفر به رشت، این بیماری خطرناک را به کرمان منتقل کنند. با این بی نظمی خودمان عامل گسترش کرونا به سراسر کشور هستیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود خاطر نشان کرد: در بازی سپاهان مقابل پرسپولیس، سپاهان تمام توانش را گذاشت که با حضور تماشاگرانش بازی کند، ما هم برای بهبود شرایطمان همین خواسته را داریم، اما الان فراتر از ماندن سپیدرود، قهرمان شدن سپاهان و اینکه چه اتفاقی برای پرسپولیس می‌افتد، بحث سلامت مردم، عوامل باشگاه‌ها، خبرنگاران و… مهم است. آرمان گهر هم باید از سیرجان به تهران و سپس به رشت بیاید، حتی یک نفر هم می‌تواند در این مسیر انتقال دهنده بیماری باشد.

کد خبر 412511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امين IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    اقاي بهاروند چراجرات نداريد به تيم هاي اصفهاني چيزي بگيد؟ مگه نمي بينيد كه گيلان دچار چه مشكلات بزرگ عديده است؟مگه تواين مملكت زندگي نمي كنيد؟